Reply on: tomas1 #63473:
To si ozaj niekto myslí, že keby mala Bratislava iného dopravcu, že sa radikálne zmení vozový park? A prosím pekne z čoho možno také súdiť?Nové vozy neprídu zadarmo. Niekto ich musí kúpiť a ten niekto môže byť:
a) objednávateľ výkonov, teda Mesto - a (ne)kupovať môže rovnako veselo pre Blaguss alebo DPB. Keď nekupuje pre DPB, ťažko uveriť, žeby kupovalo pre Blaguss.
b) dopravca - ten to bude kupovať na základe buď investičnej dotácie, ktorú mu na to niekto dá (v podmienkach SR jedine magistrát, ktorému sa nechce) alebo to úpi za vlastné. A vlastné dá len vtedy, keď sa mu bude činnosť rentovať, a teda objednávateľ mu nebude vykrývať len stratu, ale výkony mu bude preplácať aj s dosahovaním zisku. Je tohto bratislavský magistrát schopný?
A neviem prečo niekoho stále napadajú myšlienky na súkromného dopravcu, keď všade dookola sú príklady toho, aká pohroma môže súkromný dopravca byť (viď napr. BB).
luky133