Kedze som bol v UD JD SK, tak toto je zaujimave:
T2 c. 215 sa akurat robi interier, vymienaju sa kompletne kusy plechoveho oblozenia, aj podlaha bude asi nova, lebo uz su z nej iba fragmenty (pekne je vidno do zrychlovaca). Okrem toho je aj historicak 38 nalakovany, robia mu tiez interier. SGP som nevidel, ale dufam ze na nom pracuju, K2G 7085 je zatial v stave ako sme ju mali moznost vidiet naposledy.
(kua s preklepmi, musim si dopriat trochu spanku)
DOBRU NOC!
T2 c. 215 sa akurat robi interier, vymienaju sa kompletne kusy plechoveho oblozenia, aj podlaha bude asi nova, lebo uz su z nej iba fragmenty (pekne je vidno do zrychlovaca). Okrem toho je aj historicak 38 nalakovany, robia mu tiez interier. SGP som nevidel, ale dufam ze na nom pracuju, K2G 7085 je zatial v stave ako sme ju mali moznost vidiet naposledy.
(kua s preklepmi, musim si dopriat trochu spanku)
DOBRU NOC!
Turbo
Zo zakona maju pravo na fajcenie, ked to mozog tak nevyhnutne potrebujue. Ale ak fajcia, nech nazamoruju vozidla, s tym nesuhlasim. Nech si dotycny fajci vonku alebo aspon v kabinke ked prsi. Inac neveim ci ste si to tiez vsimli, ale mne sa zda ze v Beuse dajako vela vodicov fajci, zeby to bolo tou stresujucou robotou??? K tej linke X7: Prosim vas, tato linka sa dava za trest, vodici ju nenavidia, najma ak dostanu plesnivu Karosu s manualnou prevodouvkou. Koipcovity teren, preplnene vozidla, tuzpy semafor ktory pusta v 3 min intervaloch - vozidla meskaju, sa vodicom nemusime cudovat ze su stresovany ked dojdju na Jancovu (na Kollarku si casto ani neoddychnu, lebo meskaju)...