Reply on: Sommelier #62801:
jasne ze ma iny charakter, my rozpravame kazdy o inom... Mne je jasne ze v meste a medzi mestami je iny charakter dopravy, ale cestujucemu je to vpodstate jedno - jeho zaujima cena, rychlost, interval. A aj mestska aj medzimestska doprava by sa mala dotovat rovnakymi pravidlami a rovnakym sposobom, o to mi ide, ze z hladiska dotacii by nemal byt rozdiel v mestskej a medzimestskej, mne je jasne, ze z hladiska napriklad opotrebenia vozov a spotreby tam rozdiel je. Aj problem ukoncovania liniek z vacsej vzdialenosti na predmestiach by prave riesilo, ak by dotacie boli jednotne a jednou osobou - mestom alebo VUC, lebo teraz by prevzatie cestujucich DPB znamenalo straty...
Sommelier
a kolko pretazenych nakladakov Ti tadial chodi ?
aky je pristup zelůeznice ?
Odfusoval zakazku predosly stavitel, alebo ju spravil tak, že tu cestu budu pamatat deti bradatych deti ?
V takom Hong Kongu, v 200 metrovych barakoch, kde je hustota mrte vyssia ako v Amsterdame,
v mestách, kde je totálne iné podložie, mosty, pracovná sila, dane,...
to nemá s poctom obyvatelov nic spolocné
Apropo - náklady na udrzbu komunikacii sa aj tak pocitaju na tolko - na kolko je a podla stávajúcich priorít.
VÚC, štát, mesto, MČ, ObÚ - títo všetci maú v dopravnom rozpočte peniaze, ktoré musia čo najefektívnejšie minúť a rozhodne nepočítajú s počtami obyvatelov.