Reply on: Mike #62598:
Presne tak, ja osobne síce Petržalku považujem za najodpornejšiu MČ v Bratislave, ale nezdá sa mi, že by bola nejako naschvál diskriminovaná. Proste je fakt, že vozovňa sa ide rušiť, a teda sa neinvestuje do obnovy jej dielní, výstavby plničky a podobne, a teda tam dožívajú najhoršie vraky. Ale keby vozovňa odsúdená na zánik bola v Ružinove, tak si myslím, že by mala rovnaký osud. Keby som bol magor, tak začnem protestovať, že sa ide v Petržalke stavať rýchlodráha a nová vozovňa a že tu v Ružinove máme len pomalé a nespoľahlivé trolejbusy a húsenkovú dráhu na Ružinovskej a Miletičovej, žiadnu perspektívu a že prečo idú v Petržalke stavať modernú autobusovú vozovňu a modernú rýchlodráhu..
Mike
To DPB nepreraďuje tie Ik 280 a IK 283 na 4. koĺonu preto, že je to Petržalka ?, v zmysle že je tam vysoká kriminalita (už nie je), že je tam plno feťákov a neviem koho ešte a že si nezaslúžia dobre cestovať... ?
Keby boli vozovňa Dúbravčice, tak sa tie staré vraky možno preradia tam. Vozovňa Petržalka sa berie ako obyčajná štvrtá(= jedna zo štyroch, nie štvrtá v hierarchickom poradí ?) dopravná prevádzka autobusov (technická tam snáď ani nie je) a proste je tam nedostatok vozidiel, tak sa preradí odinadiaľ. Napríklad na 2. koĺone teraz tie kĺbaky chýbajú a chodia namiesto nich sóla. To by ste chceli? A že prečo dávajú Ik 280 na celodenky a IK 435 na delené služby, tak to je ich problém.
Solarisy pôjdu na 1 a 2.kolónu preto, že je tam plnička Cng. S tou na Prístavnej som aj ja počul, že sa má zrušiť pre vozidlá MHD, možno časom sa zruší úplne. Aj keby nie, tam sa 15metrový autobus veľmi ťažko vymanévruje.
A aj tak dojde k prerozdeleniu výpravy po zaradení solarisov od 3. 7. Zoberte si, že napríklad hypoteticky bude vozovňa Petržalka vypravovať linku 50. Bežný substrát to nebude vnímať, že "v Petržalke", alebo "z Petržalky" jazdia vraky. Bežný substrát bude konštatovať, že "na linke 50" jazdia vraky.
Takže občas sa treba pozerať na niektoré veci čisto pragmaticky. ? ? ?