Reply on: Sommelier #62188:
? 200 miliard??? Tunel Sitina - co je priblizne 3 km (dve rury po 1,5km) tunela stoji asi 1,2 miliardy (mozno sa trochu predrazi pre zlozite geologicke podmienky, to je cena len tunela, nie okolitych krizovatiek). Takze za 200 miliard by sa dalo postavit (razenim ako Sitina, pri rovnakych podmienkach) asi tak 500 kilometrov tunelov!!! ? ? ? Zakopat elektricku podzem vobec nie je v centre nerealne, financne, problem moze byt jedine s obmedzeniami pocas stavby ☠
fobust
Takže nové električky a trate sú utópia... A vieš prečo? Lebo ich realizáciu stále osdúvaš akýmsi autobusom. Miletička sa má rekonštruovať o dva roky. Osobne by som tú trať videl už pod povrchom, však to si priam pýta zakopať pod zem. Kráte úseky boli opravené? Karlova Ves - križovatka s Damborského, celá Radlinského, Štúrova, momentálne celá Obchodná a Kapucínska, ako aj Hurbanovo námestie. To sú spolu krátne úseky??? A v nedávnej minulosti aj nábrežie, Krížna ulica. A peniaze sa našli, lebo museli. Bohužial sa ich nenašlo dosť aj na opravu tunela, ktorý by mal ísť o rok. Tieto veci nie sú utópia ale realita! A ralitou budú aj nové električky, keď súčasné dožijú. A nie iba stále smradobusy, ktoré dožívajú stále a stále je práve s nimi najviac problémov. A aké vraky jazdia veľmi dobre viem, včera som mal česť viezť sa v 4955 a predvčerom som mal zhodou náhod tiež "štastie" na tento vrak. Ale na rozdiel od teba by som nechcel mať miesto dvoch vozodiel typu Ik280 a Solaris dve Ik435, ale jeden Ik435 a niečo nosné! A čistota vozidel nemá nič spoločné s ich vekom, to si nepleť!