Pri fanatickom nadšení vrchnosti DPB pre CNG by to asi neprešlo:-P. A inak, ja som už jeden Sopel mal a v živote by som si to už nekúpil. Myslel som, že mám mimoriadne nevydarený exemplár ale podľa vyjadrenia technikov v značkovom servise šlo o bežný kus. Ja som inak úplne neobjektívny fanatický škodovkár, mal som od Š1000MB až po súčasnú Fóbiu okrem Superblba a *****ávie všetky.
a) robit problemy vodicom. ? Nie, vazne - je toho viac, to Ti vypise BMko, mne sa to nechce.
b) jeden panacik
c) musia odsuhlasit. Ale ja som sa raz pytal na vazke ze kade mam ist, kedze do race sa nedalo a dispecer mi povedal citujem: "Pfu. Chod kade chces. Nejak sa povoz hore dole a potom sa napojis." Tak som s apovozil... Nove mesto... safko... a to som bol 3ka.
Mám laickú otázku:
a; Čo všetko majú v náplni práce pojazdní dispečeri?
b; Koľko je ich bežne v posádke jednej dispofeldy?
c; Ak vodič nemôže ísť neočakávane po svojej trase, môže si sám zvoliť obchádzku alebo mu ju musia dispečeri odsúhlasiť?
A ty si zabudol, ze to co sa v KE robi, nie je servis. A sam vies, ze na to nemaju suciastky. Ked kosice kupili Ikarus 435, Blavaci z DPB chodili nastavovat do Kosic autobusi, lebo kosicania kladivom neodstranili zavadu podla murphyho zakonu o velkom kladive. Ale KE solaris je vykonovo na spicke, len ked sa nieco zopsuje tak to nevedia odstranit alebo do toho pobabru este viac. Sam som v KE videl napchat filter na naftu z IK415 do Karosy 732.
Mna napadla este jedna - vcelku aj vhodna a momentalne aj financne velmi zaujimava alternativa, aj ked nie CNG. Opel Astra Classic II Caravan (kombi). Co si o tom myslis ?
vsak mi tyzden neodpovedali, tak som ich vyvrieskal, ze co, za co a kto a potom odpisali.
Dufam, ze ma neoj*btrtkabatil... ? Som mu odpisoval ako som to myslel...
rád by som sa opýtal na riešenie trolejbusovej trate na Dlhé Diely.
Trolejbusy Škoda 25Tr je podla webovej stránky vybavený týmto systémom:
Trolejbus je standardně vybaven poloautomatickými trolejovými sběrači, na přání zákazníka mohu však být použity levnější manuálně ovládané sběrače (pouze u verze vozu bez pomocného pojezdu). Rovněž na přání zákazníka může být trolejbus vybaven výhybkovým odporníkem nebo ovladačem rádiem řízených výhybek.
K úkonu automatického nasadzovania zberačov je potrebná inštalácia špeciálnej striešky na trolejové vedenie, ktorá vysúvajúce sa zberače navedie na troleje. Je toto zariadenie v dokumentácii ?
Dakujem, prijemny weekend
Odpoved (od pracovnika DPB):
z Vášho dotazu nie je celkom jasné o čo Vám ide. Chceme Vás ubezpečiť, že v dokumentácii pre TT Dlhé diely je riešené i automatické nasadzovanie zberačov.
S pozdravom
? To je pozitivne. ale aj tak sa budem musiet asi doucit v slovencine... Co na tom dotaze nebolo do xyz jasne ???
cenu za dopravu Karosou za km mimo mesta + stojne najdes na stranke DPB v casti inzercia - autoskola. SOR bude zrejme o par korun lacnejsi...v dispecerskom fore nedavno niekto spominal, ze SOR bol az v Brezne na vylete, tak BS nebude problem.
ono to zavisi nielen od toho kam s nim chces ist ale aj ake su tam prestoje... minuly rok som nieco take zistoval na chatu do tatier, samotna cesta vysla vcelku v pohode, ale kedze treba platit aj stojne (dlzka pobytu bola cca 10 dni) alebo cestu nazad tak sa to nakoniec zriesilo viacerymi igk
hoppusmark