Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #61312:
A ja naťahám električku cez Mlynské nivy? Veď ty si hovoril niečo o trati cez prístav...
Reply on: Sommelier #61310:
Pri križovatke, sa dá cesta rozšíriť, choď sa pozrieť na Kazanskú osobne.
A inak u tvojho návrhu asi nevadí, že sa bude pred domami vo Vrakuňi preháňať železničné vozidlo...
Reply on: intony.sk #61306:
tie mlynske nivy by som prenechal električke a železnicu cez pristav - s vytvorenim elegant prestupu na Tučkovej
Reply on: si #61309:
Re #61209 si: #61211
Reply on: intony.sk #61308:
neviem či existuje nejaká norma na vzdialenost od obytných budov, ale Tí ľudia si tie byty nekúpili s tým, že sa im tam bude preháňať nejaký bombardier.
Zrušíš tým dva jazdné pruhy - čo na Kazanskej nie je možno problém, ale pre prejazdnosť križovatky áno.
Reply on: Sommelier #61304:
poprosim ta, skus si tu trasu co navrhujes prejst pesi a trocha kriticky zhodnotit realnost umiestnenia kolajnic v danej trase...

prekonanie kruhoveho nie je prusvih, pojdes blizsie k dunaju priblizne po takej istej trase ako je cesta z pristavnej na slovnaft, vlecku zeleznice do pristavu mozes prekrizit cez existujuci nevyuzivany podjazd ktory tam ostal po povodnej ceste...
domy na kazanskej su omnoho vacsi prusvih; tam sa to uz da riesit asi jedine zrusenim jedneho dvojprudu cesty...
Reply on: Sommelier #61304:
Trať na Dolných honoch ide od Popradskej v stredovom páse Kazanskou.
Reply on: Sommelier #61304:
Štefánikova by bola pekná po povrchu, ale to by sa musela doprava výrazne obmedziť a neviem ako by to dopadlo ?
Reply on: Sommelier #61304:
Aj to ma napadlo. Pokračovanie priamo po Pribinovej cez prístav, popri Prístavnej. Ináč tam nieje podkopaný kruhovú objazd, ale podjazd na mieste dnešného podchodu pre chodcov pri Baumaxe, potom využitie existujúceho koridoru vlečky smerujúcej na Tučkovu, resp. jej pojazdu pod železnicu z Prístavného mostapotom súbežne so žezenicou, s nadjazdom resp. podjazdom v oblasti Jastrabej.
http://img82.imageshack.us/my.php?image=3330fj.jpg (zhruba)
Reply on: Emo #61303:
mozno by to tak mohlo zostat... ? ale mne je to ako mimoblavakovi teraz...
Reply on: intony.sk #61296:
Nie uplne od veci.
Prečo to musi ist po Stefanikovej pod zemou ?
Su tam velke pivnice, aby to tam nemuselo ist metre a metre pod zemou. Ja by som stefanicku videl ako cool boulevard. ☺

K tej trati na DH...
Nemyslis, ze je lepsie tu trat tahat cez pristav po existujucixh kolajniciach ? lebo to prekonanie kruhoveho je prusvih, tiez tam nemozes podkopavat tisic tonove betonove stavby ako sa Ti zachce.

Navyse na kazansku sa uz takto nedostanes. Neobides ani nepodkopes bez vaznych demolacii.
Navyse tam trat je, tak vzniklo toto...

http://img230.imageshack.us/img230/9979/mapkabiskupice6ea.jpg
Reply on: Sommelier #61255:
Trasa 201 cez Nivy je len výluková. ?
Reply on: fobust #61301:
Slovenčina ?
Reply on: Sommelier #61290:

Šotoušovina.
Reply on: hoppusmark #61297:
ten východno-južný oblúk cez ASMN a filiálku som vypustil, ani neviem prečo, kvôli železnica Filiálka-Petržalka ?
Reply on: hoppusmark #61297:
no dobre, ja len tak som chcel prispieť štipkou korenia ☺
Reply on: Martin Fundárek #61294:
Nie je što dodat, si sikovnejsi ako sa na prvy pohlad zda ?
Reply on: intony.sk #61296:
No asi skôr od veci ☺ na tej mape je vlastne spravená taká kombinácia rýchlo- a pomaloelektričky.. Tie poprepájané trate v centre nie sú príliš koncepčné, je to vlastne len rozvetvovanie a komplikovanie súčasných trás.
Podľa môjho názoru by bolo najlepšie ak by sa spravili hlavne trasy A a B (samozrejme električkové) -čiže polooblúky (alebo ako to tu niekto nazval) s dvomi križovaniami v centre.
Tieto trate by som potom úplne fyzicky oddelil od ostatných električkových tratí a potom rozmýšľal čo ďalej so zvyškom tratí-ako ich čo najlepšie dobudovať aby vhodne dopĺňali NDS.

Teda radiály Ružinovská, račianska, karloveská a petržalská
by boli NDS.

Samozrejme také predĺženie trate z Dúbravky a vybudovanie terminálu SAD by bolo super, takisto ako predĺženie trate na Letisko a vybudovanie novej trate na Dolné Hony.

Ale to je len môj názor☺
Reply on: Sommelier #61290:
Možno niečo k veci alebo od veci.
Modrý úseky - nadjazd, most, estakáda
Červený úsek - tunel, podjazd
Žlté body - svetelná signalizácia resp. svetelná signalutzácia s preferenciou, prípadne plnou.
http://img231.imageshack.us/my.php?image=elektrickedrahyx6hx.jpg
Reply on: yale #46739:
Presne toto riešenie napadlo pred časom aj mňa. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.