To je pravda,ze to financovanie dopravy je totalna zvratenost.Zo 600 000 obyvatelov bratislavskeho kraja je 450 000 bratislavcanov,ktori sa SAD-kou vacsinou nikdy neviezli,ale napriek tomu ju prostrednictvom kraja musia dotovat.Naopak mesto,ktore ma omnoho okliestenejsie financie musi zo svojho rozpoctu dotovat takmer vsetko,teda samozrejme aj MHD,ktorou sa nevozia iba bratislavcania,ale vsetci obyvatelia kraja,ktory sem stale prichadzaju za pracou,skolami,obchodmi...Skutocne dalsia "mila" zvratenost nasich politikov,ktori vsetko toto vymysleli. Ale na druhej strane si myslim,ze za stav vozoveho parku moze ciastocne aj mesto,pretoze ho absolutne neriesi systematicky.Jasne to vidiet na tom,ze osem rokov mesto nebolo schopne vyclenit ani korunu na nakup velkokapacitnych autobusov.Ten sporadicky nakup malych SOR-ov,na ktore aj tak DPB musel prosikat o peniaze je velmi slabou naplastou.To,co sa osem rokov totalne zanedbavalo sa teraz nakopilo do takej miery,ze jednorazovy nakup Solarisov to v ziadnom pripade nemoze vyriesit.Napokon aj ich kupa je dokazom nekoncepcneho riesenia na magistrate,kedze peniaze sa nasli iba "nahodou",pretoze sa nestihli pouzit na stavbu elektricky.Ale co bude buduci rok???Stale bude v prevadzke aspon 25 starych Ikarusov 280,283 /ak sa dovtedy same nerozpadnu/.Ak sa ale nespravi koncepcne riesenie a ani nikde inde ziadne peniaze nezvysia,budeme na tom v BA este horsie.Cim dalej sa riesenie odklada,tym vacsie peniaze sa budu musiet neskor jednorazovo uvolnit,pretoze jazdit na starych vozoch sa jednoducho donekonecna neda.To si ale na magistrate zatial asi nikto neuvedomil.
petert