5510, hazard, palec: Pani, nechcem sa vam do toho moc miesat, ale chodim denne na DD, viem ako to tam vyzera a podla mna idealny stav je kupit zvysnych 6 25Tr, aby sme mali dokopy 12 kusov 25Tr, tie uplne v pohode obsluzia Novy Most - DD.
Na L32 davat 15m Solarisy je uplna chobotina, mam pocit, ze nemaju sancu plne narvane vyjst ten kopec. CNG tam vykapavaju a aj sem-tam busy maju problem a to maju silnejsi motor. Proste ten kopec uzivi jedine trolejbusy klbove.
Takze ak sa nam zda drahe zatrolejovat Kramare - DD cez Mlynsku,tak potom aspon slusne napojme DD po Novy most, kde sa lahko clovek dostane do centra or na 28,29,30,37,39 kam len chce.
Na L32 davat 15m Solarisy je uplna chobotina, mam pocit, ze nemaju sancu plne narvane vyjst ten kopec. CNG tam vykapavaju a aj sem-tam busy maju problem a to maju silnejsi motor. Proste ten kopec uzivi jedine trolejbusy klbove.
Takze ak sa nam zda drahe zatrolejovat Kramare - DD cez Mlynsku,tak potom aspon slusne napojme DD po Novy most, kde sa lahko clovek dostane do centra or na 28,29,30,37,39 kam len chce.
Zvlast v BA
S499.1023
Re #59790 Ike: Má, ale kvôli tomu mu vybočuje zadok. Mal som možnosť to kúsok riadiť v Karlových Varoch (nie teda Soplaris ale 15 m ARES), síce nemám prax s takýmito zvrátenosťami, len s klasickými 18 m kĺbakmi, ale fakt by som s tým na a-50 jazdil veľmi nerád.
Re #59794 fobust: Ty máš teda problémy ? . Ja som mal kedysi v električke na plexi za vodičom Tatru 815 ? . Mám neekologické myslenie ? ?