uplne suhlasim..to safko vobec neni doriesene..Podla mna by to mohlo pokracovat pod zemou na hlavnu stanicu pod Námestím SNP, Mierkom a Stefanikovou..bolo by to max. 3-4km..
all> ok, tak dam otazku.... Rychlodrazna elektricka znamena, ze ma inak stavanu trat, inak osadene stlpy, iny typ vedenia... to vsetko je ok, ale budu moct vagony rychlodraznej eliny v petrzalka prejst na obycajnu trat? a budu moct obycajne eliny prejst na trat rychlodraznu?
este by ma zajimalo, preco si dotycny zvolili prave safko... dojde 400 ludi na safko, vystupi, odtialto pojdu kam? osobne by som ako prestupny bod volil Novy Most, a vramci vystavby rychlodraznej elektricky aj jeho rekonstrukciu (aspon priestoru Abusoveho nastupistia). Nejaky obklad, najlpesie medeno-matno-zrkadlovy s erbom, alebo logom bratislavy by sa hodil... + odstranenie tych lastovicich hniezd... som ochranca prirody, ale to tam nema co robit...
Bol by som rad, keby sa tu deti zacali venovat niecomu rozumnejsiemu ako vypisovaniu toho, koho videli, a aku ma hladinu Dunaj. Inak totiz flooduju diskusiu a floodovania sa tyka bod 11 v Podmienkach pouzivania tohto webu... Ja osobne sice nemam vo zvyku rusit niekomu pristup sem, ale niekto iny z adminov by tak na zaklade tohto bodu mohol spravit. Takze odporucam navrat k debate o MHD
linka 122 vznikla kdesi v roku 1996 - (zda sa mi ze bolo chladno a skoro tma - asi zaciatkom alebo koncom roka) ako posilova linka pre liknu 121 (dnesnu 21).
Premavala jedine v spicke a obyvatelia sidliska v nej mali volne kapacity rano.
Trasu mala AS MN - Krizna - Racko - SAV/PN - Patronka - Zaluhy - Vrancovicova - OD Lamac - S.Kralika - M.Marecka - Hradistna - Na hriadkach
niekedy v roku 1997 ju aj s linkou 121 supli cez dialnicu D2 (to bola spasa), co sa dodnes niektorym Lamacanom nepaci.
Na slonku tisicroci sa zacalo oblastne cislovanie liniek a ich velke precislovanie a to sa v july 1999 nevyhlo ani Devinskej. Linka 121 bola precislovana na 21 no jej posilova linka 122 bola zrusena.
Este v roku 2003 som pisal na DPB preco a povedali mi, ze kvoli nedostatku miesta na obratisku na hriadkach (z dovodu rozsirenia parkoviska pred hostincom, dnes uz relax komplexom, Rolando). Je pravda ze premavala len v spicke, no byvavali tu odstavene aj 2 klbove autobusy co je uznavam vela.
Kvoli tomu sa stale hlada miesto na mozne obratisko v DNV, ktoreho sa asi nedockame... no teraz trocha pomaha aj linka 28.
Dnes som išiel L 13, mám taký dojem, že ľudia si naňu celkom zvykli, keďže bola slušne zaplnená.
Tá nová spojka Kollárovo nám. - Nám. slobody má nejaký hlbší význam, abo je a bude to len manipulačná trať, ktorá sa využije raz za uhorský rok?
AAA