Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: aquila #59437:
Samozrejme, mas uplnu pravdu. Vsetci sme tu typicki slovenski reptalkovia, co rypu do vsetkeho, a do nicoho sa nevyznaju, a hlavne sa vrtaju v tom, v com nerozumeju. A mali by sme sa radsej venovat uplne inym oblastiam. Jediny ty tu vies o doprave vsetko a najlepsie, vsetkemu rozumies, a kazdy kto ma iny nazor nez tvoj, tak sa do toho nevyzna a nevie o com pise. Len my sme to este stale nepochopili.
Divim sa, ze tu vobec s tebou este niekto hada, a neuzname si vsetci svoje omyly, ked predsa nikto z nas sa do toho nevyzna, a jedinu pravdu mas aj tak ty.
Sypem si spolu s ostatnymi popol na hlavu a klaniam sa tvojim vedomostiam a rieseniam, podlozenym nevyvratitelnymi argumentami.
Howgh.
Reply on: Martin Fundárek #59425:
ano si taky typicky slovensky reptalek, ktory sa stazuje na vsetko ako tak pozeram 🙂

ad tunely, je to zatial smernica EU, bola sice nedavno upravena. ale este ju jednak SR neratifikovala, ale co viem je uz na plane rokovania vlady, navyse v prvej faze to bude platit len pre cestne tunely. navyse stavba zacne pred 2010 🙂

vies tato stavba moze zlepsit dopravnu situaciu v BA, to je asi ten najdolezitejsi efekt, ako aj skrati trate. z petrzalky na hlavnu to teraz trva ak ide vlak z reichu aj 30 minut. pricom vieden petrzalka rychlykom trva 45 minut. ten rozdiel je docela markantny nemyslis ? 🙂

a v com som nedokazal podopriet moj nazor ? ja som ta neurazal, ja som konstatoval ze ty si ten typ cloveka, ktory by aj v kliniec nasiel 😉
Pozrite si príspevok "Raritný penzista" Je to o 100 ročnom vodičovi mhd v USA. Je to síce OT, ale ako zaujímavosť je to dobré.

http://www.joj.sk/?go=archive
Reply on: luky #59416:
DAKUJEM
Reply on: slovanista21 #59406:
Železnica s mhd dosť súvisiia, lebo sú to dopravné systémy, ktoré sa môžu dopĺňať.
Reply on: luky133 #59430:
nove kandelabre davaju z jedineho dovodu - rozsiruju cestu o dalsi pruh a stare stoja v ceste. a plosiny su tam z toho dovodu, ze trebalo prehodit zaves elektrickoveho vedenia na nove stlpy a namontovat tam lampy. nic viac, nic menej.
Reply on: luky133 #59430:
Tam možno aj vedenie bude, ale asi budú musieť stiahnuť zberače a zapnúť diesel a tak prejsť vždy keď budú v okruhu x metrov od Svrčej ulice. 🙂
Reply on: luky133 #59430:
Zeby Koladu a spol. osvietilo
Zaujímalo by ma ako kde bude nakoniec s tím otočiskom trolejbusov. Lebo pri prerábani križovatky do Devína tam dávajú úplne nové stĺpy a tak do okolo ale videl som to zdialky zrak môže klamať! Ale každý deň tom sú vysokozdvižné plošiny a na ne tam niečo montujú. Dnes tam boli aj vrchári! V tlevízii TVKV - (televízia Karlova Ves) tam hovoril prednosta Karlovej Vsi ,že najpv čo rozširovali tú zastávku ,že je to predpríprava na trolejbusy a ,že ta predpríprava na trolejbusy bude pokračovať aj križovatkou!? ? ❓ ❗ ?
Reply on: Andy #59428:
a tie kilomtrove zapchy a zivotne prostredie?sa zamysli !!!!!!!!!!
Reply on: 81-71 #59427:
No lenže auto tam nie je problém mať pokiaľ fakt nie si úplná spodina, a dopravná infraštruktúra je tam riešená veľmi dobre, takže argumenty proti autám, ktorými argumentujú odporcovia áut tu, tam jednoducho nemajú naplnenú podstatu.
Reply on: eric #59426:
Podla mna ak svet pojde trendom akym dnes idu a vzdy isli USA, tak mam obavu ze v dlhodobejsom horizonte MHD uplne zanikne...dnes uz napriklad v USA pokial clovek zrovna neni v dakom velkomeste, tak je strateny....... ? ? ? ? v niektorych oblastiach ide bus raz za 2 hodiny a chodi s nimi najspodnesia socka. Tam ked clovek nema auto, snad ani neni clovek. ?
ako si predstavujete buducnost MHD ? (nemyslim tym v BA ale na celom svete) ja si myslim , ze vsetko bude riadit computer (vsetko bude bez vodica) . ale zanikne ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #59383:
Zamýšľam sa nad tým znovu a znovu a stále neviem pochopiť, ako možno zosúladiť teóriu o tom, že jeden tunel má byť únikovou cestou pre druhý a požiadavkou na to, že počnúc rokom 2010 jeden tunel nesmie byť únikovou cestou pre druhý. Plánované dokončenie stavby je 2013. Takže?

"80kmh je normalna rychlost v meste. mozno ta to prekvapi ale ani TGV v parizi nebeha 300 kmh"
Neprekvapuje ma to. Ale prekvapuje ma, že niekto jasá nad budovaním 6,7 km železničného tunelu za ťažké miliardy na traťovú rýchlosť 80 km/h, keď súčasná trasa 14,4 km má taktiež traťovú 80 km/h (okrem 2,3 km úseku Predmestie-Nové mesto).

"najviac sa mi pacia takyto reptalkovia, na vseko sa stazuju"
Nemám pocit, že by som sa na niečo sťažoval. Iba kritizujem drahé fantasmagórie. A keď už ide o to, čo sa komu páči, mne zasa úžasne režú takí, čo si fanaticky stoja za svojím názorom, aj keď ho nedokážu podoprieť takmer žiadnymi argumentami, iba urážaním oponentov.
K tej zeleznici mi neda este jednu poznamku. Rata sa pri projekte Digital parky s jej vyustenim? Lebo podla nacrtkov a vizualizacii ani moc nie. Akosi sa mi tam uz dalsie dve kolaje nezmestia.
Reply on: 81-71 #59421:
No maju napr v tom zmysle, ze skôr zastavi na spoločnej zastávke s MHD (na hrane) SADista, ako železnica ☺ A keby som si spočítal, že koľko spoločných úsekov dopravných ciest využívajú MHD a SADisti a koľko MHD a železnica...A aj používaným typom vozidiel sú SADisti bližšie k MHD ako železnica k MHD. (Povedzme, čo do kapacity, pokiaľ zrivna nepočítam 1x810, alebo herkules + 1 cityšuter)
81-71, si: Myslel som to tak, že autobusová u nás je skôr regionálna a železničná skôr diaľková a teda regionálna má bližšie k mestskej. S BID som nijak neuvažoval.
Reply on: Andy #59414:
Ako napísal aj "si", vobec nechapem ako si to myslel, lebo SAD-isti urcite nemaju blizsie k MHD ako železnice.
Reply on: fobust #59409:
V rannej špičke tam ide údajne pevný cylkus; a to je , podľa slov Ing V. Mikuša, aj pre električku takto lepšie... ? Ináč tam preferencia funguje asi na 85% (zatiaľ to lepšie nejde), čiže vdy si môžeš povedať, že vidíš tých 15 %...
Ale v globále je odkaz zainteresovaných ľudí na "preferencií" električiek asi taký, že o preferencií električiek na cestných svetelných signalizáciách kraloveskej radiály sa môžeme baviť až od 2. 9. , kedy budú všetky, aj dnes plánované križovatky už hotové, z toho v úseku Riegeleho - Molecova prepojené koordinačným káblom. ? ? ?
Reply on: si #59418:
Myslel som to úplne inak, ale nechce sa mi o takých blbostiach zas hádať, kašlime na to..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.