http://www.vbz.ch/vbz_opencms/opencms/vbz/deutsch/Aktuell/NeusteFahrzeuge/DasCobra-Tram/brennende_fragen.html
Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Emo
Re #58957 enge2: "Nie však linke č. 96, hoci sa vie, ako by jej pomohla výmena krátkych autobusov za kĺbové. "Je to linka, ktorá jazdí len v špičke, takže úplne nové vozidlá by na ňu bolo škoda," vysvetlil Weigl."
Veď vozy z 96 robia doobedu aj sedlové spoje 92, takže by to nemuselo byť až také strašné.