Ad AUPARK: Dnes som rozmyslal nad nahradnou konecnou pre linku č. 50. V mape som nasiel 2 dobre fleky, jeden je na Kezmarskom namesti a druhy na Nobelovom resp. Pečnianskej ulice. Nebol som tam ale v najblizsich dnoch to tam chcem omrknut.
Takze za prve: Zaslo by to k Auparku a islo by to potom na Viedensku cestu... www.foto.my-freestyle.net/22-1-2006_11-43-55.jpg takze budu tam dve zastavky, jedna smer Dvory a druha smer OD Slimak.
Konecnou by bolo Kezmarske namestie, alebo Nobelovo nam. ci Pecnianska ulica. Dalsim moznym riesenim je aj Kupalisko Matador, ale ja som v mojom navrhu uprednostnil miesto pri BD. 22-1-2006_11-41-31.jpg
DPB by nebol prekvapený, lebo revízorov na každý deň na určené trasy a konkrétne hodiny vypisuje ich šéfka, vedúca odboru tarifnej kontroly. Čiže keď "vyvolených" revízorov stretávame výhradne na trasách ASMN -Hl. St., resp. ASMN - Nový Most, či T. Univerzita - Hl. St, tak možno si to navrhli oni sami, ale musí to byť so súhlasom nadriadenej. ? ? ?
Problém nie je len v ich počte ale v ich lenivosti. Keď sa zamyslíš, kde máš najväčšiu pravdepodobnosť stretnúť revízora?
No predsa v okolí Olejkárskej ulice, Nový Most, Mlynské Nivy a prvé zástavky II. pásma ?. Plus ešte mosty cez Dunaj. Ak by si robil DPB štatistiku toho, kde najviac kontrolujú a na ktorých linkách, bol by asi veľmi prekvapený... ?
Správne, veď na Kamennom by mal byť v budúcnosti prestupný bod medzi dvoma tunelovými trasami. Len ja by som to zo Špitálskej odklonil cez Rajskú späť na Dunajskú. Bolo by to o pár metrov trate menej a asi by sa zo Špitálskej ľahšie odbočovalo. Konečná by mohla byť rovnaká ako na Rajskej, nemusela by byť priebežná.
na normalnu prevenciu by ich bolo treba aspon 4x tolko a na to aby odnaucili vsetkych tych ciernych ze sa to naozaj neoplati by ich bolo treba na uvod (tak aspon rok) minimalne 10x tolko...
A to neraz vidím, ako kadejaký ľahkovážny si cviknú, jednoducho tesne pred zastávkou, a ešte šomru kým sa pretláčia ako spomalené kapre k stikaču. Podľa mňa je tých revizorkov v Ba primálo, aby stihli tu kadeľač vyobšívať. Veď si len tak zoberte trasu 205 a 204 v Trnávke. Je tam viac ako 200 ubytovaných nech. robošov ? odvšadekadial. A ani jeden si prosím! ani jeden za celučký rok predomnou si necvikne lístok, či to je ráno , alebo po šichte.! A tak to funguje prosím vážený aj u večšiny obyvateľov tejto časti.(známi chvalenkári)? Ale vlastne trúbiť do sveta o čiernych dierach na Slovenskú netreba. Ako je známe len sa furt do všetkeho vŕŕta, ale nič v DP normálne nerieši !
Niekedy ale nastáva ten problém, že pri strojčeku sa nahromadí príliš veľa ľudí a nie všteci si za tých 15sec./40m stihnú označiť lístok. Možno preto sa "tvojtatko" sťažoval.
Dnes poobede (sobota) som išiel lanovkou z Kamzíka na Železnú studničku. Zarazilo ma, že bola veľmi málo využitá, premávala, veď zamestnanci obsluhy tam museli byť aj tak. Ak to takto pôjdu ďalej, tipujem, že neskôr sa zastaví a znova schátra. ?
Zrušenie zastávky Rajská považujem za blbosť, z už spomenutého dôvodu, spojenie AS MN a iných lokalít na JV mesta (1 prestup na AS MN) s Kamenným nám. a okolím.
A za logickejšie považujem na Šafko presmerovať 205, z dôvodu už spomínanej L 78. ono totiž L 78 má aj inú funkciu ako spoj Vrakuňa-CMO.
Upozorňujem, že od začiatku hovorím o situácii PO postavení "pepky".
No väčší výber spojov... No vtejto situácii asi treba v prvom rade takto rozmýšľať, ale snáď sa zrealizuje tá redukcia liniek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA