Reply on: Emo #55086:
O tom, že ich (pravdepodobne) kúpila Bratislava (záujem mala aj Praha), sa tú písalo už dávnejšie. Taktiež sa tu špekulovalo, či vzhľadom na solventnosť DPB aj skutočne budú dodané. Zmluva teda bola podpísaná už dávnejšie, k dodávke zatiaľ nedošlo.Zapožičané tu určite byť nemohli, keďže jednak mali podvozky na rozchod 1435 mm, jednak každý inú, jedinečnú a, ak sa nemýlim, s ničím iným nespriahateľnú výzbroj -- konkrétne voz 0030 TV 14 (predchodca dnešnej TV Progress) a voz 0032 asynchrónnu TV 30 (predchodca dnešnej TV Europulse).
Ámos Keynes
Re #55085 AAA: No ved mozno si na 44 zaplati Siemens nejaku tu CVRku. Alebo si ju na obidve zaplati MB. Len neviem kedy ju tam daju, lebo tie busy jazdia kazdy den. A takisto by ma zaujimalo co sa stane ak sa jeden pokazi. To jedna z tych liniek bude zrusena?
V kadzom pripade ten bus potrebuje nater ako sol a nejaky normalny transparent. Stacil by len obycajny cislovnik bez cielov. Alebo tie vozy zadelit na linky a oznacenie dat natvrdo na plech v podobe nalepiek.
A este nejake postrehy. L44 je celkom vyuzivana ale L42. Okrem toho ze niekto neustale kradne oznacniky na zastavkach tak jazdi prazdna. Mozno by bolo zaujimave porozmyslat nad intervalom 2 x za hodinu a predlzenim linky od Kalvarie cez ulice Podhorského - Sokolská Križkova - zastavka SAV a späť. Myslím, že by to bolo potom plnsie.