Aby som sa vyjadril k novým linkám č. 42 a 44, mám nasledovný názor:
- Linka č. 44 chodí pomerne dobre vyťažená, jej intervaly by sa mali zachovať.
- Linka č. 42 chodí prázdna, takže by sa interval mohol zriediť v špičke na 30 minút a v sedle na 45 minút.
Čo sa týka linky č. 28 a jej plánovaného predĺženia, považujem to za veľmi dobré riešenie. Nevýhodou však je, že mimo špičky nebude žiadna autobusová linka MHD premávať k Hradu Devín - najväčšmi bude chýbať cez víkend.
- Linka č. 44 chodí pomerne dobre vyťažená, jej intervaly by sa mali zachovať.
- Linka č. 42 chodí prázdna, takže by sa interval mohol zriediť v špičke na 30 minút a v sedle na 45 minút.
Čo sa týka linky č. 28 a jej plánovaného predĺženia, považujem to za veľmi dobré riešenie. Nevýhodou však je, že mimo špičky nebude žiadna autobusová linka MHD premávať k Hradu Devín - najväčšmi bude chýbať cez víkend.

AAA
,,Držiteľ pásmového predplatného cestovného lístka má právo dojazdu do prvej zastávky nasledujúceho tarifného pásma. Ak spoje linky nezastavujú na hraničnej zastávke, hraničnou zastávkou je nasledujúca zastávka tejto linky."