k tej rekonstrukcii T3 7783+84:
povedal mi to sam BigMac osobne (ma ten voz prideleny). Ale nakolko ma zakaz vstupu do UD (lebo im povedal ze su k*****, neviem ako to teda je.)
38:
pri lakovani by mohli rovno nastriekat aj SGP vlecak, lebo sa povcita, ze pojdu do supravy. Ved mozno je SGP uz hotovy a pripraveny na farby, tak ked uz natret, tak aj motorak k nemu, ne? Zistite to, ci to tak je, zaujima ma to.
215:
Uz je najvyssi cas, ved nasa T2 je jednou z najlepsich historickych T2 na uzemi byvaleho CSSR (lepsiu maju iba v Prahe - 6002, ktora aj tak premavala skoro 20 rokov v Bratislav. Ani im ju nemali dat, mohli sme mat prototyp T2 ako historicak - ale ja im to doprajem, ked ho uz maju v Prahe) (dufam, ze prototypy T6 nedopadnu o 40 rokov podobne)
jan:
velmi dobre poznam situaciu dopravy v DNV, nakolko tam velmi casto chodim.
Dnes sa stala taka pekna kuriozita:
Idem si na racku na spoj 21 o 19:44. Bolo 19:40 a ako som siel zo zastavky elektricky, tak som spatril stanicny zalozak na linke 21, bol pekne natrieskany. Najprv som strasne nadaval, lebo siel skor, ale na zastavke bolo aj tak este aspon 10 ludi ktori sa do neho nevtrepali (aj klbaky su tak ci tak preplnene - ved premavaju raz za 20 min!). Ale 19:44 dosla normalne 21/5, voz c. 1908 (Ik280). Vtedy som si vydychol, lebo cakat 24 minut sa mi naozaj nechcelo. Napriek tomu, ze bola pred nami mala krasnanska plynofikovana karosa (cislo som si nevsimol), sa starucicky Ikarus pri SAV natrepal, lebo ta Karaosa sla uz z racka totalne nabita (cize tym sa potvrdilo, ze 20 min interval na linke 21 uz od 18:00 je naozaj nedostacujuci!!!). Tak teda sva plne autobusy śi to valili do DNV napriek tomu, ze povodne tam mal ist v tom case iba jeden - ak ak by to stacilo, neboli by oba tak napchate.
povedal mi to sam BigMac osobne (ma ten voz prideleny). Ale nakolko ma zakaz vstupu do UD (lebo im povedal ze su k*****, neviem ako to teda je.)
38:
pri lakovani by mohli rovno nastriekat aj SGP vlecak, lebo sa povcita, ze pojdu do supravy. Ved mozno je SGP uz hotovy a pripraveny na farby, tak ked uz natret, tak aj motorak k nemu, ne? Zistite to, ci to tak je, zaujima ma to.
215:
Uz je najvyssi cas, ved nasa T2 je jednou z najlepsich historickych T2 na uzemi byvaleho CSSR (lepsiu maju iba v Prahe - 6002, ktora aj tak premavala skoro 20 rokov v Bratislav. Ani im ju nemali dat, mohli sme mat prototyp T2 ako historicak - ale ja im to doprajem, ked ho uz maju v Prahe) (dufam, ze prototypy T6 nedopadnu o 40 rokov podobne)
jan:
velmi dobre poznam situaciu dopravy v DNV, nakolko tam velmi casto chodim.
Dnes sa stala taka pekna kuriozita:
Idem si na racku na spoj 21 o 19:44. Bolo 19:40 a ako som siel zo zastavky elektricky, tak som spatril stanicny zalozak na linke 21, bol pekne natrieskany. Najprv som strasne nadaval, lebo siel skor, ale na zastavke bolo aj tak este aspon 10 ludi ktori sa do neho nevtrepali (aj klbaky su tak ci tak preplnene - ved premavaju raz za 20 min!). Ale 19:44 dosla normalne 21/5, voz c. 1908 (Ik280). Vtedy som si vydychol, lebo cakat 24 minut sa mi naozaj nechcelo. Napriek tomu, ze bola pred nami mala krasnanska plynofikovana karosa (cislo som si nevsimol), sa starucicky Ikarus pri SAV natrepal, lebo ta Karaosa sla uz z racka totalne nabita (cize tym sa potvrdilo, ze 20 min interval na linke 21 uz od 18:00 je naozaj nedostacujuci!!!). Tak teda sva plne autobusy śi to valili do DNV napriek tomu, ze povodne tam mal ist v tom case iba jeden - ak ak by to stacilo, neboli by oba tak napchate.
d3k0