Reply on: Vladimír #48913:
Úprimne súhlasím, len dve poznámky: Oni si ani neuvedomujú, že ak električku niekedy postavia, v čo už sám prestávam opäť veriť, cestovanie a prestupovanie vrámci Petržalky sa aj oproti súčasnému stavu ešte ZHORŠÍ. Zatiaľ čo teraz sú prestupy z liniek lokálnej obsluhy na linky celomestského významu väčšinou na hrane, vzhľadom na legendárnu nezmyselnosť niektorých bratislavských prestupných uzlov si nerobím ilúzie o tom, ako budú vyzerať prestupy z autobusov na električku.Naopak, električka by zavrela ústa niektorým zaseknutým kazeťákom "nemáme priamu linku", lebo (predpokladám) s jednou radiálou (asi Karlovou Vsou a Dúbravkou) by priame spojenie bolo a rovnako s centrom (predsalen, 95 je ukončená na hranici centra, nie v ňom). Ostatné prestupy by snáď po prebudovaní Kamenného námestia/Námestia SNP na normálny prestupný terminál boli bezproblémové.
, ale tých "max. 30 minút" sa mi trochu nezdá. Čistá jazdná doba bez započítania pešieho presunu Zochova - Kapucínska a čakania na električku na Kapucínskej bola pred zmenou 24 minút. Peší presun trvá aspoň 2 minúty, električka do 4 minút vždy určite neprišla. To predpokladám ešte stále nezahŕňa peší presun na zástavku Lúčanka.
Spectre
Neviem síce kde presne na sídlisku bývaš, ale snáď by stálo za pokus nejako sa dopracovať na 93ku, ktorá chodí častejšie