Reply on: BigMac #48202:
Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
Keby bol terminal na krizovatke Rusovskej a Jantarovej...
hoppusmark
A väčšina študentov nemá auto takže je predpoklad že budú využívať mhd často.
Tiež som študent..
Čo sa týka dôchodcov tam by sa to malo riešiť, treba im hlavne znevýhodniť cestovanie v špičke, aby zbytočne neplnili mhd..
To by sa dalo napr. tak že by dôchodc. od 70 rokov(ktorí to majú normálne zadarmo) platili v špičke 50% obyčajného cestovného, dôchodcovia DO 70 rokov by platili v špičke plnú sumu...
Mimo špičky by to bolo tak ako doteraz..
Myslím že nejak tak je to vyriešené v Londýne..