Papyr: takym leukoplastom je vlastne aj malovanie dracikov ci zltozelenych pruhov.
Ved aj preferencia MHD sa utesene rozvyja. Na Dolnozemskej za zastavkou EU zrusili bus pruh a urobili dalsi priebezny pruh na mosty. Takto si autobusy mozu naplno vychutnat zapchu aj z tohto smeru.
To su oblubene nareky Bratislavcanov, ze za vsetko moze zbytok Slovenska, najlepsie priamo vychodniari. Lenze stav bratislavskej MHD je vyhradne dielom Bratislavcanov, ktori sedia na prislusnych miestach. Ver tomu, ze napriklad mesto Presov ma omnoho menej penazi ako Bratislava (a to aj po preratani na hlavu), napriek tomu si celu svoju MHD ufinancuje SAMO! BEZ akehokolvek transferu zo statneho rozpoctu, cize z "Bratislavy". Dokaze urobit neporovnatelne lepsiu MHD, ako BA, a to ZA SVOJE PENIAZE. Tak uz tolko nejajkajte a prestante hladat vinnika "zvonku".
Podla teba je lepsie mat hrdost a holy zadok? Na svoje nemame, cudzie nechceme? Len preto, ze ste zhodou okolnosti hlavnym mestom jednej z najmenej podstatnych krajin EU?
Co sa tyka nakupu alebo nenakupu ojazdenych vozidiel z DPP a DPMP:
Ked mam hlboku reznu ranu, osetrovat ju leukoplastom nestaci. Ale lepsie je ju provizorne zlepit leukoplastom, ako ju nechat nasiroko otvorenu a dufat, ze sa zrastie sama. Tie presovske ci prazske vozy su len ten leukoplast. Ale v tejto situacii by sa aj tak hodili.
ja o ziadnom socialku na vratnici VW neviem. Vysvetli mi potom preco vodici z 21 chodia na socialko na Opletalovu, ked maju socialko na VW?
A tu dennu miestnost beriem, o tom som tiez nevedel. Dik. ?
Nic sa zatial nerozpredava, vsetko je iba odstavene, lebo je ich "nadbytok". Pravdu mas v tom, ze kto by ich kupil. Ak by sa dali do dobreho stavu mozno (s velkym "?").
Vlastne, toto je dost dobrá otázka. K čomu speju úpravy linkovania v bratislavskej MHD. Je to naozaj pre zefektívnenie a pre zvýšenie úrovne bratislavskej dopravy alebo ide len plátanie dier z dovodu nenakupovania nových vozov a oddialenie skutočnej obnovy vozoveho parku ? ?
vyradené pražské Karosy sú už všetky z 90-tych rokov (1994 aj novšie), zatiaľčo najmladšia BA Karosa má rok výroby 1993 (mladšie som v katalógu nenašiel)...
Re #47833 Sprectre: takže budeme stále "zefektívňovať" linkové vedenie len preto, aby sme nemuseli nič kupovať??? ?
Magistrát síce nepriznal, že by mienil riešiť investičný dlh, avšak z jeho počínania je zrejmé, že ho riešiť mieni, avšak zväčša len na verbálnej úrovni. Nové linkové vedenie je efektívnejšie, takže sa nákup nových vozidiel znova odložil, avšak na ako dlho?
Aj morálka ostane nedotknutá vďaka pravidelnej údržbe, nakoľko pre cestujúcich je po renovácií interiéru takáto Karosa rovnaká, ako B9xx (vaničku si rakoviny nevšimnú). U Bratislavskej Vrakosy onej morálke (nielen autobusu, ale aj pracovníkom DPB pri údržbe) nepômôže ani výhražný emblém draka, prípadne vyzývavý zeleno-žltý náter.
Hovorím, s Kinderkami spasíme svet. Z jednej strany budú nastupovať vlčáky, najlepšie v dávkach po 100ks a na druhej strane sa budú vysypávať nasraté vlčáky. Oni sa síce pomiešajú, ale to nebude vada, pretože v nasratom vlčákovi nie je rozdiel ?
(Kto bol na nedávnej imhd akcii, vie, ktoré dielo parafrázujem. Neprezrádzať! Bude to hádanka )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky
A tu dennu miestnost beriem, o tom som tiez nevedel. Dik. ?