Reply on: luky133 #46329:
Tie 15Tr by na DD museli voziť Tatrou, lebo cestou z vozovne nebudú drôty...
Cestuje aj niekto z vas vlakom po meste? Je to lacne a hlavne rychle a pohodlne. A este som zabudol aj prazdne
A pozrime sa na Niru nové autobusy ekologické SORy 12, Mercedesy...... A čo kĺbové autobusy tiež sú u nás najmodernejšie autobusy len Ikarusy 435 a to z roku 1998!! A potom ani jeden kĺbový autobus nebol dodaný......... ? A teraz električky dopravný podnik len opravuje električky v Parse a vo svojich dielňach!! Aspoň ,že sa konečne ide stavať tá trať v Petržalke. Kúpia nové električky ale len na tú trať!! Najväčší problém s kúpov električiek je naša trať lebo je úzka a dnes sa len vyrábajú električky na večší rozchod napr. v BA nemali jazdiť T6A5 mali tu jazdiť ich kĺbové prevedenia ale nevedeli ich vyrobiť na taký úzky rozchod!! Tento rok by mala prísť do BA ešte jedna T6A5 aspoň niečo... Ale teraz uvažujme keď to pôjde takto ešte pár rokov tak v BA nebude MHD!!
?
AAA
Čo sa týka transparentov:
1. MČ Staré Mesto: uvádzať len názov konečnej:
11 (Nám. Ľ. Štúra)
2. MČ Petržalka + MČ Nové Mesto a čiastočne MČ Ružinov: uvádzať namiesto MČ lokalitu, ktorá vzhľadom na rozsah územia povie viac (Koliba, Kramáre, Lúky, Háje, Prievoz, Trnávka): 93 Lúky/Jasovská, 49 Kramáre/NOÚ, 205 Trnávka/Rádiová...
3. Zvyšné MČ uvádzať MČ/názov zastávky: 1 Dúbravka/Pri kríži.
Treba to však robiť rozumne, aby nevzniklo niečo takéto: Vajnory/ŽST Vajnory, Ružinov/Letisko M. R. Štefánika.