Re hoppusmark: No ono nové autobusy sa kupujú. Tento rok 7 midi a 2 mini. Je to málo, ale je to viac ako minulý rok. (SORky sú dobré vozy, s nízkou spotrebou a tam kde jazdia väčšinou plne postačujú. Budúci rok by sa malo kúpiť ďalších 9 busov a 6 trolov, ktoré nahradia autobusy na Dlhé Diely. O desať vozov bude treba menej vplyvom zmeny liniek v Petržalke. V každom prípade potrebná je dodávka minimálne 100 kusov vozidiel ny náhradu Ik28X (50kusov) a K732 (50kusov). Rozpočet príjmom fyzických osôb sa vyvíja lepšie ako sa očákava( zatial + 1,5mld) takže hádam sa nájde viac penazí pre autobusy v Bratislave. Dôležité je, že mesto si tento problém uvedomuje.
Čo sa loga DPB týka, nemyslím si, že to je problém dňa. Aj ja by som si vedel predstaviť nové logo DPB, ktoré by napríklad vychádzalo z loga mesta a do života by bolo uvedené pri spustení električky do Petržalky a nazvalo by sa to "Nový začiatok" ( s tými už máme na Slovensku nejaké tie skúsenosti). Alebo aj skôr pri spustení trolejbusov na Dlhé Diely s tým, že čo bude nasledovať - električka, preferencia radiál,... a hádam aj nové busy. No neoznačoval by som nové logo problémom dňa, lebo iné logo neprinesie zmeny k lepšiemu pre cestujúceho.
(ak sa však niekomu chce, vytvorte a navrhnite na magistráte alebo na DPB, možno to príjmu za svoje)
Myslím, že košele sú fajn. Je to zlatá stredná cesta medzi celkovou uniformou a firemným tričkom.
Inak vo štvrtok som išiel v L90 a dve pani sa rozčulovali čo to vymysleli za hlúposť to nevé linkovanie. Prihovoril som sa im a zaala debata. Vysvetlil som im filozofiu a postupom času začali chápať a jednej sa to lúbilo evidentne druhá sa zmohla na argument, čo starý ľudia. Tak som jej povedal o L99, ktorá spája celú Petržalku a to, že schody sú iný problém, ktorý rieši nízkopodlažné vozidlo. Myslím, že som ich presvedčil na toľko, že už nebudú také skeptické a počkajú si na to ako to bude vyzerať v skutočnom živote.
enge2: Ja dúfam, že nie a že zmeny budú kozmetické. Politickými kompromismy vznikne len paškvil tak ako vždy.
Čo sa loga DPB týka, nemyslím si, že to je problém dňa. Aj ja by som si vedel predstaviť nové logo DPB, ktoré by napríklad vychádzalo z loga mesta a do života by bolo uvedené pri spustení električky do Petržalky a nazvalo by sa to "Nový začiatok" ( s tými už máme na Slovensku nejaké tie skúsenosti). Alebo aj skôr pri spustení trolejbusov na Dlhé Diely s tým, že čo bude nasledovať - električka, preferencia radiál,... a hádam aj nové busy. No neoznačoval by som nové logo problémom dňa, lebo iné logo neprinesie zmeny k lepšiemu pre cestujúceho.
(ak sa však niekomu chce, vytvorte a navrhnite na magistráte alebo na DPB, možno to príjmu za svoje)
Myslím, že košele sú fajn. Je to zlatá stredná cesta medzi celkovou uniformou a firemným tričkom.
Inak vo štvrtok som išiel v L90 a dve pani sa rozčulovali čo to vymysleli za hlúposť to nevé linkovanie. Prihovoril som sa im a zaala debata. Vysvetlil som im filozofiu a postupom času začali chápať a jednej sa to lúbilo evidentne druhá sa zmohla na argument, čo starý ľudia. Tak som jej povedal o L99, ktorá spája celú Petržalku a to, že schody sú iný problém, ktorý rieši nízkopodlažné vozidlo. Myslím, že som ich presvedčil na toľko, že už nebudú také skeptické a počkajú si na to ako to bude vyzerať v skutočnom živote.
enge2: Ja dúfam, že nie a že zmeny budú kozmetické. Politickými kompromismy vznikne len paškvil tak ako vždy.
Ámos Keynes
1. L68, intervaly 8/12/8//12 (ráno špička/sedlo/poobede špička//víkend) priamo, bez prestupu s lepším intervalom a rýchlejšie v ciely ako dnes. Vystúpite buď na Košickej alebo na Miletičovej alebo Bajkalskej. Ako Vám to bude viac vyhovovať. Neviem kam presne tam chodíte.
2. L93, interval 3/12/4//8 alebo L94, interval 3/12/4//- s prestupom na Dvoroch (na Novom moste) na L82 (terajšia L92), interval 12/20/12/20 do Mlynskej doliny. Cesta bude rýchlejšia a pohodlnejšia s lepšími intervalmi a už nie len v špičke ale aj v sedle.
3. a 4. L93 priamo na Hlavnú stanicu. V prípade cesty na Hodžovo L93 priamo na Hodžovo alebo L94 na Kollárko + peší presun alebo s prestupom na Zochovej na L83 alebo L84.
5. L68 zo Švabinského na most Košická s prestupom na L88 s intervalmi 8/12/8//12 na ASMN.
Mám pocit, že ste ten obyvateľ, ktorému sa cestovanie zlepší a dovolil by som si povedať, že výrazne.
Čo s toho fobustového materiálu týka, vzhľadom na pokročlú nočnú hodinu odpíšem zajtra. Predbežne však môžem napísať, že v roku 2003 sa s tým dalo len a len súhlasiť (možno až na tú kritiku povrchu na zastávke Zátišie, lebo tomu asfaltu nič nie je, nie je ani popukaný, neviem prečo vyhadzovať prachy na nový?! ) ku dnešku sa toho dosť zmenilo a nie je možné 13 ročný úpadok dobehnúť za dva roky. Ale vravím, vyjadrím sa zajtra.