Mám pre pána Romana návrh. Pán Roman dohodnite sa s TT krajom. Ak sa to nepodarí nechajte si určiť na každej ceste hranicu kraja a presne tam zriaďte konečnú zastávku všetkých BA liniek. Že je to v poli? Nevadí! Linka za hranicu kraja nepôjde a to je hlavné.
Apropo pán Roman, aspoň v SME písali, sa rozhodol veľkodušne zveriť jeho slávnu lanovku DPB. Síce cestujúci a možno aj pár turistov by sa viac potešilo pár nízkopodlažným autobusom, no chlapec Roman si zrejme musí splniť dlhoročný sen. ? ?
Apropo pán Roman, aspoň v SME písali, sa rozhodol veľkodušne zveriť jeho slávnu lanovku DPB. Síce cestujúci a možno aj pár turistov by sa viac potešilo pár nízkopodlažným autobusom, no chlapec Roman si zrejme musí splniť dlhoročný sen. ? ?
fobust
Tak tak... Akoby sme sa nechceli poucit chybami inych. Hlavne ze kompetentny maju plne usta toho, ako treba verejnu osobnu dopravu podporovat, ale ich kroky su pravym opakom. Samozrejme, pre nich je to racionalizacia, pre cestujuceho to ma od racionalizacie daleko... Vid DPB. Tento rok sa ide kupit az 9 autobusov SOR B9.5. Zaujima ma cim chcu nahradit tych 32 Ikarusov 280, kotre sa nam prisaham do dvoch rokov rozpadnu, pri sucasnej neudrzbe. A elektricka trakcia? Ziadne trolejbusy ani elektricky (mozno ta suprava prototypov T6A5 z Prahy) sa nekupia, to su teda ruzove vyhlady... A ak Ing. Kolada v tlaci spomina delbu IAD:MHD 30:70, (alebo 40:60) tak ake konkretne kroky podnikol, aby to dosiahol. Vsak uz dnes je pomer 50:50 ak nahodou uz nie je v prospech IAD. A to prosim iba na uzemi mesta!!!