Nrozumiem tomu, ked už v BA nieje metro, prečo aspon niesu vytíčené základne tahy, po ktorých by jazdili prostriedky MHD vždy z jedeho konca na druhy, napr. kedysi linka č. 54, z konca Petržalky až do Vrakune, ked už niet metro tak aspon takýto dáky systém 2-3 liniek, ktoré by mali dobrý interval. Proste napríklad v Prahe sadnem na metro a odveziem sa na druhý koniec bez prestupu a zbytočného krúženia. Takže 3 linky z jedeho konca na druhý, niekde v strede by bol jeden alebo dva prestupné body a bolo by. To sa ale asi nezhoduje s myšlienkou rušenia spojov, skracovania a kuskovania spojov a predlžovania intervalov..................................aj to čo tu bolo posrali...........jediné čo zostalo je linka č. 5, ale dokedy ??? Namiesto toho tu vznika x-milion spojov vratane nezmzslov ako je linka 17 alebo autobus 94 či linka 210...............
?
fobust
Okna: Presne moj nazor.
Trat na HLST: Tiez som si myslel ze to nechali tak kvoli volnemu jazdnemu pruhu. No len aby to nedopadlo tak, ze to nerekonstruuju preto, lebo tu trat na HLST chcu za par rokov zrusit. A neprekvapovalo by ma to, oni su toho schopny, takze bacha...