Reply on: peke #42021:
Zverejnená cena MV r. 840 je 115 mil. SKK, v prípade MV r. 811/812 je otázka čiste hypotetická (nakoľko vozne nevznikli novostavbou) ale jednalo by sa o sumy cca. 45 a 40 mil. SKK. Spotreba nafty u r. 811 sólo predstvuje cca. 40 l/100 km.
Johny D
Tak osobne som s tymito linkami pocas tejto udalosti necestoval, ale frenky mi volal, ze to vsetko ide cez Lamac, takze:
- linka 20 smer Tesco - z DNV do Tecnickeho skla (tunelik bol prejazdny), dalej cez Hodoninsku - ako linka 35 dalej cez Alexyho na obratisko Pri krizi, kde sa toci a nasledne od zastavky Pri krizi berie cestujucich smer Tesco
- linka 20 smer DNV - je to to iste, len v opacnom smere, t. z., ze Pri krizi sa otoci a ide bez zastavenia cez Alexyho, Hodoninsku do Techn. skla a DNV
- linka 26 z VW - cez Hodoninsku, dalej ako 35, Pri krizi sa otoci a ide OD Saratov a Peknikova, opacnym smerom tak isto len stoji na zastavkach v opacnom smere samozrejme
- linka 27 z Dubravky - cez obratisko Pri krizi, kde bere ludi, dalej ako linka 35 (samozrejme na zastavkach OD Saratov, Drobneho a dalsich sa nestoji); opacny smer si snad uz vies vydedukovat.
Uz tu bola aj situacia, ze nebol prejazdny prave ten tunelik, preto v useku Pri krizi - Technicke sklo bolo nasadene zalozne vozidlo, ktoreho odchody nadvazovali na prichody linky 20 na obratisko Pri krizi
Dufam, ze sa to dalo pochopit, pripadne ak frenky vie opravit, nech doplni.