Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Erik: Aby nedoslo k omylu, ja sa sice tiez tak volam, ale sem pod svojim menom nepisem. To iba pre informaciu. Co sa Erikvoich nazorov tyka, tie zatial nekomentujem.
Reply on: Andy #36822:
No Erik ma tak trochu pravdu, teda Zacharovi som nepisal, ale raz sme sa s frenkym dohodli ze napiseme KK. A on v rovnaky den odpisal, a cely mail bol rovnaky, len mena zmenil a zopar udajov... 🙂 🙂 🙂 🙂 asi na to maju schemu ci co...
Reply on: Erik #36820:
Pan Zachar ma Jaguar ???
Reply on: Erik #36821:
Prečo by nemal odpísať, určite odpíše.. Myslíš, že je taký zaneprádznený, aby nemohol odpisovať na maily?
Ten jeho mail je iba fraška, e-maili obyčajných ludi sa k nemu nikdy nedostanu lebo si ich nechce ani len prečítat, lebo sere na ludi ktorí sa každý deň serú v zasratých a preplnených busoch, je to proste hnup slušne povedané.............
Reply on: Vševedko #36818:
Zachar by asi tažko dačo odpisoval, to možno jeho sekretárka s kozami, ktorú vozí na tom svojom Jaguáre, z akého platu asi na neho zarobil ???
Reply on: beruska #36816:
keby si vyjadrila svoj nazor aj nejakym stedrym financnym prispevkom, tak nie je problem ?
Reply on: beruska #36816:
Vzhľadom na to, že si svoj názor vyjadrila nastránke fanúšikov MHD, ktorí s prevádzkovateľom MHD v Bratisalve NEMAJÚ NIČ SPOLOČNÉHO, tak sa skutočne asi nič nezmení:-P.
Skús to napísať na zachar.jan@dpb.sk, možno Ti niečo odpíše.
Reply on: beruska #36816:
Ja by som tiež taký bral, hlavne v smere z Mlynskej, pretože do Mlynskej cestujem najčastejšie ráno a vtedy je tam luxus už teraz. 😉
Nemyslite si,ze by mali dat aspon este jeden autobus smerom na Mlynsku???Aj dva by sa využili,ale to zasa musim uvažovať trochu realne,lebo ani ten jeden tam nedaju! Veď je to neúnosné pri takom množstve študentov!!! Len chyba je v tom,že sa vôbec nikto neozve. Ja som aspoň vyjadrila svoj názor,len som zvedava ci sa tým niečo zmeni... ale asi nie...
Reply on: Erik #36814:
nemozem uverit, ze si svoj prispevok myslel vazne. vraj postavia metro v ramci deblokacii... ak si to myslel vazne, ta ti radim, nepozeraj reklamy, nepozeraj predvolebne klipy politikov, necitaj noviny inak budes v zivote stale zraneny a oklamany.
Nerozumiem prečo sa to metro nefinancovalo v rámci deblokácii ked nám to rusi navrhli že metro postavia v ramci ich dlhu voči SR. Najvacsi zlodeji a tunelari povedali krasne recicky: metro a od Rusov, ich technika ??? Takto nieje ziadne a mohlo byt aspon dake, a navyse v Prahe alebo Budapesti je metro celkom fajn, presne take mohlo byt aj tu, skoda ze KOKO* Mikloš a cela ***nu*a vlada to odmietla. Šuster je koko*t z vyhodu ale toto bola jedna z mala veci co myslel na navsteve asi pred dvoma rokmi dobre. Tie prachy ak sa raz aj bude daco stavat napokon zaplati štát a nie Blava lebo nikdy sama na to nebude mať. A električka kapacitne nevydrží naveky, to sa možem s hocikym stavit !
? ? ? ? ? ?
Reply on: Martin Fundárek #36809:
Však keď Vševedko jazdil, tak sa tam v pravidelnej prevádzke netočilo nič, občas sa tam otočil niekto, keď bol "mimo túru" ale bolo to dosť o hubu, lebo kríže boli tak jednostranne zjazdené, že zbieranie palíc bolo takmer zaručené:-). Mňa by len zaujímalo, či sa tam niečo pravidelne točilo po obnovení trate na Klamáre?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

V súvislosti s ďalším premenovávaním zastávok som sa chcel dopátrať, ako to vlastne dopadlo s oným zaviazaním zástupcov mesta hlasovať za zrušenie možnosti "prenájmu" zastávok (pozri #24592). Keďže na stránkach magistrátu som žiadne takéto rozhodnutie nenašiel, požiadal som o informáciu, kto toto rozhodnutie vydal, pod akým číslom a ako s ním zástupcovia mesta v predstavenstve DP naložili. Dnes som dostal odpoveď (skrátené o úvod - opakovanie mojej otázky - a všeobecný záver):

"K uvedenej otázke Vám po zisťovaní u príslušných členov vedenia mesta oznamujeme, že uvedená problematika nie je písomne zaznamenaná v žiadnych dokumentoch vedenia mesta. V tom čase bola problematika prediskutovaná ústne s tým, že dohodnuté postoje vedenia mesta budú uplatnené pri diskusii danej témy v predstavenstve DPB, a.s. Výsledkom diskusií na pôde mesta a dopravného podniku je dohoda v tom zmysle, že komerčné premenovanie zastávok MHD pomáha dopravnému podniku vylepšovať nepriaznivý hospodársky výsledok v bežnom roku a nie je dôvod na jeho paušálne zakázanie. Určité zákazy tejto činnosti boli vyslovené len na zastávky, ktorých názov má bezprostrednú súvislosť s historický cennými názvami a v orientácii cestujúcich tvoria nezastupiteľnú úlohu. V týchto prípadoch sa bude o možnosti premenovať zastávku rokovať na pôde mesta."
Reply on: m.r. #36807:
opravene. dakujem.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: tr3mp #36787:
Správne. Linky 11 a 12 jazdili proti sebe po okružných trasách Leškova-Stromová-Pražská-Leškova, neskôr bola trať po Pražskej zrušená a trolejbusy sa točili na Vlárskej (a nastúpili 42 a neskôr 37) - len mám dojem, že po tú Vlársku jazdila linka 12 a nie 11. Potom zrušili aj tento krátky úsek.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Bigmac #36773:
Ale nie v čase, keď jazdil Vševedko, lebo to už bola jedenástka dávko zrušená.
Pokial bude riaditelom Zachar, tak MHD nebude lepsia. Uplatky bral uz ked robil na zelezniciach. Kvoli tomu musel aj odist. Stazoval sa, ze nemoze spavat a budi sa zo sna. Keby nebral uplatky, tak by spaval pokojne.
ad. zmeny v MHD (linka X82)
Zastávka Cintorín Petržalka bude na Kaukazskej ul. pri krížovatke s Hrobárovou (nie Hrobákovou).
Reply on: fobust #36789:
Zase nejaky magor, ktory zrejme pouziva IGK. Potreba metra vznika na vyssich miestach jedine kvoli tomu, ze metro ide siroko daleko v TUNELI (a vieme, aky tunel to bude, vsakze 🙂 ).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.