Nerozumiem uplne suvislostiam so surovym plynom ... to by snad musel mat DPB aj nejaku rafineriu, alebo co, aby si zo suroveho plynu mohol sam vyrabat CNG, nie?
Hm, oprav ma, ak sa mylim, ale ak by mal DPB vlastnu plnicku, nakupoval by predsa "surovy" zemny plyn od SPP za cenu velkoodberatelsku, kdezto takto SPP plati aj pridanu hodnotu za hotovy vyrobok, teda CNG. Alebo to je inak?
No problém je akurát v tom, že zemný plyn pôjde hore rovnako ako CNG, takže z hľadiska ceny to je jedno. Výhodou vlastnej plničky by bola akurát redukcia jalových kilometrov.
Už vôbec nehovoriac o tom ,že akonáhle štát pocíti nedostatok peňazí, tak samozrejme bude na rade spotrebná daň z plynu...
Ále hovoril, veď preto si Vševedko. ☺ Len keby DPB nebol ko*otný (sorry za výraz) a postavil si plničku sám, tak nemusel odoberať CNG ale iba zemný plyn a plnička by ho už skvapalnila sama. SPP dobre vie, prečo chce tú plničku DPB postaviť grátis a prevádzkovať ju v prospech DPB presne ako Americká vláda, bude spravovať iracké zásoby ropy v prospech irackého ľudu.
Re #36550 Galiyosha: Dnes som rátal koľko by nás ročne vyšlo zoštíhlenie mestského zastupitestva o polovicu na 40 poslancov. Rátam s platom 40.000 (to aj s odmenami). Čiže 40.000 * 40 * 12 = 19,2milióna, plus sexkretárky, materiály, služobky,... dohromady by to bolo tak na tri 15m busy ročne. Asi idem napísať do BA novín. Prečo by všetko mali látať len občania? Čo takto zoštíhliť prebujnelú samosprávu. Jeden poslanec na 10.000 obyvateľov v mestskom zastupiteľstve musí stačiť. Veď sú ešte zastupiteľstvá mestkých častí.
Spokojný čitateľ:1)Najdlhšia je životnosť trate s klasickým železničným zvrškom ale pod podmienkou riadnej údržby.Bez údržby je najdlhšia životnosť trate na betónovom podklade (VÚIS panely alebo monolitická betónová doska).Najkratšia je v každom prípade životnosť trate na BKV paneloch. 2)Vozidlá sú pridelené vodičom a ich nasadenie záleží na tom,aký turnus majú vodiči.
Su to niektore linky ktore spravil DPB nastalo, cize aby bol pracovny cas iba Pondelok-Piatok.TAkze kde su pridelene vozy napr 90/1 4835 tak vodici maju cez vikend volno a maju staly pocet hodin!
- je nejaký rozdiel v kvalite alebo životnosti trati podľa toho aké má podložie? Ktoré je lacnejšie? Kamenisté alebo asfaltové, resp. betónové?
- prečo sú niektoré vozidlá stále nasadzované na tú istú linku (možno aj poradie), zatiaľ čo u iných to tak nie je? Myslím, že tie isté vozidlá v rovnakom čase behajú na linkách s dlhšími intervalmi, napr. 92-ka (4929). No na 35-ke to tak vždy nie je. Kto rozhoduje o tom, čo sa kedy na ktoré poradie vypraví?
bocne tabule so skratenou trasou linky 4 (KV - ZA) maju zakreslenu trasu len jednosmerne...dokonca tam chyba zastavka Americke namestie....inak navrat k "expresnym tabuliam" - cervene pismo na bielom podklade...
No je to prud pripravy, ale v prirucke mladych svistov pre kosice, je to hodnota pripravy. Bigmac dostal od Zapleteneho darcek, posunovaca radioaktivnych malych pavukov (rozumej 204-205). Bola medzi nimi i 6229, tak sme si na teba spolmenuli
Dalsie news> 7841 -7842 dnes utrpela dalsiu nehodu. Tak sa zda, ze vozovna krabustovo mit tyristorovo ma tento tyzden maximalnu smolu. Vcera to boli supravy 7923-7924 a 7935-7936. Ja som zvedavy co sa bud vypravovat. Ved odstavene su > 7729-30 (UDJD)
>7106 (UDJD)
> 7905-06 (UDJD)
> 7937 - 38 (UDJD)
>7120 nehoda ----Odtial vsetko za jeden tyzden----
>7073 -vykolaj
>7077 - nehoda
>7935-36 nehoda
>7923-24 nehoda
>7841-42 nehoda
>7917-18 vykolaj
>7945 - nehoda
>7914 - nehoda
>7109 - nehoda
Mozem povedat, ze je toho pomerne dost vela
LOL, to sa zase Novy Cas vyznamenal: "Štát zobral hlavnému mestu účelovú dotáciu 900-tisíc korún na dopravu." To by som nevidel nijak tragicky, premenujeme takych dvanast zastavok a ucelova dotacia je naspat... ?
Ty možno myslíš tú náhradu Plzne ESKOm, čo tam teraz asi po roka visí (to je dobre spravené), ja mám ale na mysli trolejbusovú časť ulepenú asi zo všetkých svoriek aké práve VRBUSTi v aute pohodené našli...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Re #36550 Galiyosha: Dnes som rátal koľko by nás ročne vyšlo zoštíhlenie mestského zastupitestva o polovicu na 40 poslancov. Rátam s platom 40.000 (to aj s odmenami). Čiže 40.000 * 40 * 12 = 19,2milióna, plus sexkretárky, materiály, služobky,... dohromady by to bolo tak na tri 15m busy ročne. Asi idem napísať do BA novín. Prečo by všetko mali látať len občania? Čo takto zoštíhliť prebujnelú samosprávu. Jeden poslanec na 10.000 obyvateľov v mestskom zastupiteľstve musí stačiť. Veď sú ešte zastupiteľstvá mestkých častí.