Reply on: Vševedko #36569:
Keď si zobereš, že meter kubický CNG stojí 17Sk a meter kubický nafty stojí 35.000 tak je sakramentský rozdiel. Len neviem za koľko prejzdí Karosa 1000l nafty a za koľko 1000l CNG. To keby som vedel takto aj prerátam, ale neviem. Nevieš to náhodou? No som si istý, že sa to dá racionalizovať tak, aby pri kompletnom CNG vozidlovom parku ťa vyšiel CNG prevádzka lacnejšie. A ak by štát, EÚ vyrovnal rozdiel medzi naftovým a CNG vozidlom, tak nie je o čom. Stačilo by, že na CNG vozidlo nemusíš zaplatiť DPH, mám pocit, že to by sa dalo politicky vybaviť. V každom prípade, ak ťa to výde 1:1 tak sa to skrz ekológiu oplatí.
Lebo nielen plničku plynu treba urdžiavať. Aj plničku nafty treba postaviť a udržiavať.
A ak by si mal odoberať len plyn a skvapalňoval by si si ho sám, tak ceny sa budú zvyšovať v najbližších rokoch nasledovne: http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=848076
Ámos
Re #36550 Galiyosha: Dnes som rátal koľko by nás ročne vyšlo zoštíhlenie mestského zastupitestva o polovicu na 40 poslancov. Rátam s platom 40.000 (to aj s odmenami). Čiže 40.000 * 40 * 12 = 19,2milióna, plus sexkretárky, materiály, služobky,... dohromady by to bolo tak na tri 15m busy ročne. Asi idem napísať do BA novín. Prečo by všetko mali látať len občania? Čo takto zoštíhliť prebujnelú samosprávu. Jeden poslanec na 10.000 obyvateľov v mestskom zastupiteľstve musí stačiť. Veď sú ešte zastupiteľstvá mestkých častí.