Reply on: si #36422:
Myslím, že to by si mal vedieť, že Bratislava je široko-ďaleko známa tým, že poslanecká sféra sa veľmi mieša do dopravy. Ak by som to mal zjednodušiť, častokrát doslova trasy nevymýšľa DPB, ale nejaký poslanec, ktorý svoj blbý nápad poistí nejakou vyhrážkou na dotácie či pripomenutím o 100%-tnom vlastníctve DPB mestom.Mnou tu síce svojho času viacerí opovrhli, ale stále sa držím názoru, že mesto sa nemá čo montovať do linkového vedenia, výpravy, intervalov a takých vecí. Reči o kontrole mestského podniku zmietam zo stola. Prax potvrdzuje - všeobecne sa za najlepšie slovenské MHD považujú tie, kde sa mesto vôbec o organizáciu linkového vedenia nestará.
Re #36423: No... ak nikomu inému nevzala, tak je to v pohode, nie? (Hlavne, ak Ti ten pridaný kredit zostal platný aj po návrate do BB

Re #36451 jarda: To je síce fakt, ale strata tohto spojenia je DOČASNÁ (kým L17 nepôjde aj smerom do Karlovej Vsi cez Nám. SNP a tunel).
Re #36470 ufo: Neviem, možno tá L78 mala na Astronomickú zachádzať, tak ako dnes L67. Okrem toho, L67 mala byť rozdelená na dve linky - s konečnou na Astronomickej. Ktovie, možno tá linka Podunajské Biskupice - Astronomická mala byť silnejšia ako súčasná L67 a mala mať tiež funkciu návozu Dolných honov na Astronomickú.
Re #36485 Emo: A prečo Ámos chce zakázať vodičom krátke nohavice? ?
d3k0
Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste.