re tebece:
mam podobne skusenosti, rovnaka firma, vyssia kategoria, ine cislo a iny smer. ec132 slovenska strela, smer praha, sudruhovi rusnovodicovi zdochol stroj za brodskym ale pred breclavou, len 80 minut meskania a doteraz mi zlocinec spolocnost dlhuje ospravedlnenie a 77,-skk. taktiez bez klimy, bez hajzla a s nefunkcnym restaurakom.
napis staznost, pridaj fotodokumentaciu a ziadaj vysvetlenie. adresa:
dop@slovakrail.sk
potom daj vediet odpoved. zelam pevne nervy.
mam podobne skusenosti, rovnaka firma, vyssia kategoria, ine cislo a iny smer. ec132 slovenska strela, smer praha, sudruhovi rusnovodicovi zdochol stroj za brodskym ale pred breclavou, len 80 minut meskania a doteraz mi zlocinec spolocnost dlhuje ospravedlnenie a 77,-skk. taktiez bez klimy, bez hajzla a s nefunkcnym restaurakom.
napis staznost, pridaj fotodokumentaciu a ziadaj vysvetlenie. adresa:
dop@slovakrail.sk
potom daj vediet odpoved. zelam pevne nervy.
TeBeCe
Zlocinecka spolocnost sa v utorok 20.7. zase vyznamenala...
cestoval som IC Gerlach z BA do ZA, ale to bolo nieco strasne. kratko po odchode z BA namiesto klimatizacie sa vo vozni zacal sirit zapach niecoho spaleneho. zapach bol cim dalej tym silnejsi. tak reku ze prejdem do ineho vagona kym sa to vyriesi. presiel som do zadneho - a tam to iste. tak som sa vydal na opacny koniec a hned v dalsom vagone sa dym uz dal krajat. v dalsom taktiez dym. tam som uz stretol sprievodcov ako volaco riesia telefonom. vzapati vlak zastal ve stanici Pezinek. cestujucim samozrejme rozhlasom nikto neoznamil co sa deje. vonku sa paradne dymilo minimalne spod dvoch vagonov. zacali sa sirit reci ze treba vystupit. tak niektori cestujuci zacali evakuovat. niektorych to vobec netrapilo a sedeli na miestach dalej, aj ked vo vagonoch bolo plno dymu. vonku medzitym hasiacimi pristrojmi hasili brzdy alebo co. nasledne sa cakalo kym brzdy vychladnu. po asi 25 minutach bol substrat nahnany naspat do vlaku. namiesto klimatizacie sa pootvarali okna aby sa dym vyvetral. pred trnavou hlasili rozhlasom, ze budeme mimoriadne stat v trnave a ze nemame opustat vlacisko, nic viac nic menej. nieco tam majstrovali, nikto nevie co. po asi 25 minutach statia v trnave (v nasom vagone nesla klima, lebo boli pootvarane okna) som sa vydal zistovat ci sa pohneme, alebo sa mam vratit do BA. sprievodkyna mi oznamila ze za chvilu sa pohneme a ze okna pride pozatvarat ked sa vlak pohne. klima nefungovala podla mna ani predtym ked boli zavrete, tak som neriskoval radsej a nehal som to tak. po asi 25 minutach po pohnuti vlaku(!) sprievodkyna aj dosla a zavrela okna. ako som predpokladal, klima aj tak nefungovala v tejto casti vagona. ale uz som na to kaslal, lebo na dalsiu prechadzku celym vlakom sa mi ist nechcelo a zachvilu uz aj tak bola zilina. meskanie v ziline bolo 50 minut! ZA CELY CAS NEPADLO ANI SLOVKO OSPRAVEDLNENIA ZA VZNIKNUTU SITUACIU. az trapne vyznela standardna hlaska pred zilinou, ze sa tesia na dalsiu cestu vlakom IC Gerlach. po minulorocnej skusenosti, kedy sa v IC pokazili hajzle a vo vagonoch bola zodpovedajuca aroma, ma uz chut cestovat tymito vlakmi presla. v pokladni cestujucim oznamili, ze v pripade meskania IC vlaciska sa uz nic nevracia. naopak, cestu som preplatil este o 2x 27Sk za mineralky, lebo inak by som tu cestu nevydrzal...
pripajam dve fotky zo stanice pezinek....
http://www.imhd.sk/temp/fotky/ic1.jpg
http://www.imhd.sk/temp/fotky/ic2.jpg