Reply on: Sarko #32316:
Tak nahodou, ked sa vypne reverz do neutralnej polohy pri 80 km/h, tak sa nahodou nestoci zrychlovac do zakladnej polohy? AK TOMU TAK NIEJE, TAK NECH MI NIKTO NENADAVA ZE TO PREZENTUJEM AKO SVATU PRAVDU, JA SA PYTAM. Totiz raz sme to skusali na kachne za jazdy, pri 20 km/h sme ho dali do polohy 0 po opatovnom zaradenie smeru vpred to strasne pribrzdilo a bol som informovany ze je to tym, ze sa musel zasa vytocit na jazdny stupen zodpovedajuci tejto rychlosti. Podla mna sa nevypina zrychlovac, ale elektricky odpaja voz, pokial viem maku T3 taky prepinac ktory voz elektircky odpoji, ale zrychlovac sa nestoci, ale sleduje rychlost voza. Opravte ma ak sa mylim, a nie pisat mi ze som to a to.
Spectre
a) preco sa to nerobilo tak davno aj s T3
b) preco taky serbel este vyrabali v r. 1991
Bod b) beriem spat na zaklade toho, ze mi starsi a skusenejsi vysvetlili, ze suciastkova zakladna tu bola naozaj za opicami - to som netusil ani najmenej a bral som to podla zapadnej elektroniky tej doby. Od roku 89 do 91 samozrejme nemohli stihnut vyvinut novu elektroniku a ani sa im nechcelo, takze si priznavam, nepamatam si na komunizmus a beriem to idealisticky.
Kazdopadne plesniva vyzbroj TV1 bola a vsetky T3 ju mohli mat od vyroby