Reply on: KVKV #32334:
ja nechcem nic zase tvrdit, ale 65 km/h na rychlodrahe mi pripominalo bratislavsku 50tku. Neraz som sa viezol vozmi T6A5 v KE, ktore o sklzovej ochrane asi v zivote nepoculi, lebo hrabu horsie, ako ty frajery na autach. Dalej nehovorim o velkosti opotrebovania okolkov a o chybnom nastaveni brzdovej sustavy podvozkov na vsetkych typoch vozidlach. Ved je to smiesne ked jedna os na podvozku je zabrzdena a druha sa toci. A kto mu este priserne prudy pripravy, ktore su pri 60km/h, ved to brzdi vozom ako keby mu zalepilo zrychlovac, ktovie ako su nastavene palce zrychlovaca. A neviem si predstavit pustit pedal jazdy pri 80km/h, ved gto pri prude pripravy bol uz na vodic na celnomm skle a substrat ani nehovorim. V KE poznam iba jedineho vodica co vie fakt jazdit z elektrickou, sice na BigMaca sa este nechyta, ale vela vodicov by sa malo ucit co ucit, inac mozu ist robit chybajucu vyzbroj do polovodicovej sustavy neakej elektrickej vyzbroji od Dubnice ?
KVKV
Áno, to je pravda, v Košiciach sa podobné zverstvá ,ako je jazda 80km/h dejú, ja by som však takých vodičov velmi prísne sankcionoval, je to poškodzovanie majetku. Max povolená rýchlosť u vozov T3, T6, KT8 (a odvodených mutácií) je 65km/h.
Potom sa niet čo diviť, že sa rušia 18rokov staré vozy ,technický stav tých ďalších približne rovnako starých je doslova ZÚFALÝ . Mnoho 30 a viac ročných vozov v iných mestách je v omnoho lepšom tech.stave !!!