Reply on: S499.1023 #32271:
Zase ti budem oponovať. Aj cez vysoký prúd prípravy by si nemusel nevyhnutne napaľovať zrýchľovač, keby bol inteligentne elektronicky riadený (čo by bola okrem iného súčasť môjho vynálezu dnes teoreticky popísaného). Okrem toho by sa týmto dal docieliť podstatne nižší prúd prípravy (ale len v nižších rýchlostiach), takže daná úprava by mala zmysel aj v meste.Keby aj išlo o to, nie je problém na strechu hodiť dva odporníky ktoré by boli počas brzdenia (prípravy) v sérií so ZR.
Znova však opakujem, že akékoľvek takého úpravy jedine na báze teoretickej, nakoľko T3 ani K2 nie je dôstojné vozidlo nového tisícročia.
fobust
Samozrejme ze nemozes s T3 jazdit dennodenne a stale 110 km/h. To by najneskor po tyzdni odisli... Ale tych 60 km/h sa v pohode da, len by trebalo upravit predpisy. Aj 80 si viem predstavit, o zmysle tejto rychlosti uz pochybujem, pri sucasnych medzistanicnych vzdialenostiach.