Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
fobust: ja som uplne kludny a voci tvojim vylevom az obzvlast apaticky. len ma trosku mrzi, ze clovek tvojho rozhladu dokaze taketo momotiny vziat do uvahy
Reply on: fobust #32234:

A aj keby sa to na 180 rozbehlo, mam vazne obavy ze by sa to v tej rychlosti nevykotilo aj na rovine.
Reply on: fobust #32234:
nepovedal podmienky, teda polomer obluku a jeho klopenie, takze ciste teoreticky, da sa 😃
Reply on: S499.1023 #32233:

No tak 180 to neda. ?
Reply on: fobust #32231:
Uspokoj sa s čím chceš. Choď so svojou tisíckou 180 do zákruty, neuspokojím sa s argumentom že sa to nedá ? .
Reply on: galiyosha #32218:
To si teda pletieš dosť zásadne. Prvý prototyp s výzbrojou AEG (modrý) hrdzavel ešte pred mesiacom v areáli Škody Ostrov, prototyp 22TrAC asi ťažkou bude niekde hrdzavieť, keď bol len nedávno dokončený.
Realizovať dvojmotorovú asynchrónnu výzbroj je podstatne zložitejšie ako u jednosmerných motorov, ktoré si sami tvoria elektrický diferenciál. Takže pokiaľ by sa nejaké 22Tr do BA kupovali, tak buď 22Tr s jednosmernými motormi alebo 22TrAC s jedným asynchrónnym motorom. Je viac než isté, že by nikto pre BA na odber jednoho trolejbusu ročne po dobu piatich rokov nevyvíjal dvojmotorový asynchrón.
Reply on: S499.1023 #32227:

Nehnevaj sa, ja sa neuspokojim s argumentom "to sa neda" "nikdy sa to tak nerobilo" a pod. ?
Reply on: Andy #32217:
Súhlas.
Reply on: bigmac #32225:

Ukludni sa...
Reply on: J #32214:
Tuším sú dnes zase škvrny na slnku. Nediskutujem.
Reply on: fobust #32220:
Nebudem s Tebou ďalej diskutovať o tejto problematike, pretože by som nutne skĺzol k oplzlosti a bolo by mi zase nadávané, že som sprosťák. Takže dobre, spriahaj si podľa vlastného uváženia vlnitopleché káčery s SU-čkami.
Reply on: J #32215:
Prečo postaviť človeka? Prečo si rovno nevytiahnuť štatistiku z palubákov? Majú ich predsa všetky vozidlá, nie? Monitorujú aj otváranie a zatváranie dverí, nie?
re fobust, spriahanie t3+k2:
treba ti zas vulgarne vynadat do niecoho: to mas od koho t ieto pateorie? aky rovnaky radic? ake zosuladenie vyzbroje? ty rura plynovodna a ten tvoj povodny nick (turbo) to nebol nahodou preklep (TRUBO)?
Reply on: J #32215:
takmer vsetky zastavky by mali byt na znamenie minimalne po 20:00 alebo 21:00 a pred 6:00; pokial mas na treti zastavky na znamenie 2, tak ti to jasne ze narobi bordel ako pises, ale ked ich tam mas 15, tak sa ti (ne)zastavenie troska statisticky rozlozi...
Reply on: Mikimaus #32222:

Tak urychlene zapni rusicku! ?
Dnesnou temou na Radiu Expres je MHD ?
Pravdepodobne vcera konecne zaasfaltovali tie diery pri kolajniciach oproti Policajnemu riaditelstvu'' pri dvoch levoch" ?
Reply on: S499.1023 #32188:

Samozrejme som to myslel tak, ze by ten kacer a T3 presli minimalne celkovou opravou pred tym nez sa daju do supravy, aby mali dobre predpoklady k spolupraci. Nastavit vyzbroj je mozne, a neberiem argumenty "proste to nejde". ? A v Düwagu nevolis jazdny stupen, ale tak isto ako na kachne alebo T3 prud. A ono ti to same hadze jazdne / brzdne stupne, iba s tym rozdielom, ze ich citis, ale na zrychlovaci nie. Dalsi rozdiel je ten, ze tam mozes drzat aj trvale zaradeny odpor. Ale tym to konci. Nevidim realny dovod preco by to nemohlo fungovat. Radic maju oba vozy rovnake, staci zladit vyzbroj Tr37 s UA12, ci ako sa ta kacicova oznacuje.
Reply on: Andy #32217:
Idealne spravit obe trate. Tu nabrezu tak, aby mohla sluzit ako vytah k zrychlenej elektricke, ktorej by sa zrusilo par zastavok. 😃 Ja viem, len by to chcelo peniaze a volu. A este peniaze...
Reply on: J #32216:
Jednomotorova 22 TrAC je tusim len v jednom jedinom prototype, ktory hrdzavie v areali Skody Ostrov. Neviem, ci dokonca este nemal vyzbroj AEG, ale to si mozno pletiem s nejakym inym prototypom... Kazdopadne nevidim dovod, preco by aj 22 TrAC nemohla byt dvojmotorova. 25 Tr, ak sa nemylim, nie je dvojmotorova len preto, lebo tam hnanie na druhu napravu proste nie je kam dat...

Re #32215 J: No myslim, ze vetranie na zastavkach je urcite lepsie, ako ked vodic ide s dvojminutovym naskokom (ako dnes na a-97, odchod podla grafikonu 22.37 od EU smer Vysehradska) a ja mam moznost cakat aspon 20 minut na dalsi spoj. (Alebo sa prejst a prist s 2 prestupmi domov so stastim o par minut skor...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.