Reply on: galiyosha #32218:
To si teda pletieš dosť zásadne. Prvý prototyp s výzbrojou AEG (modrý) hrdzavel ešte pred mesiacom v areáli Škody Ostrov, prototyp 22TrAC asi ťažkou bude niekde hrdzavieť, keď bol len nedávno dokončený.Realizovať dvojmotorovú asynchrónnu výzbroj je podstatne zložitejšie ako u jednosmerných motorov, ktoré si sami tvoria elektrický diferenciál. Takže pokiaľ by sa nejaké 22Tr do BA kupovali, tak buď 22Tr s jednosmernými motormi alebo 22TrAC s jedným asynchrónnym motorom. Je viac než isté, že by nikto pre BA na odber jednoho trolejbusu ročne po dobu piatich rokov nevyvíjal dvojmotorový asynchrón.
galiyosha
Re #32215 J: No myslim, ze vetranie na zastavkach je urcite lepsie, ako ked vodic ide s dvojminutovym naskokom (ako dnes na a-97, odchod podla grafikonu 22.37 od EU smer Vysehradska) a ja mam moznost cakat aspon 20 minut na dalsi spoj. (Alebo sa prejst a prist s 2 prestupmi domov so stastim o par minut skor...)