Reply on: si #32136:
Vitaj v klube! JA MHD vyuzivam vyhradne na cestu do/z prace. Do DNV jazdim autom, je to 1000 krat pohodlnejsie, nemusim prestuupovat, cakat a tlacit sa. A v zapche si radsej postojim s autom ako sa mackat v smradobuse. Aj na Trnavku chodim autom, je to ovela komfortnejsie ako prestupovanie a tak. Do prace je to ine, lebo tu nie je doriesene parkovanie a navyse idem bez prestupu a to aj tak iba 10 minut...
Sarko
Treba si to zobrať z tej strany, že tu nejde iba o to, že sa postaví metro, kúpia jednotky pre metro a bude to fungovať samo od seba. Nielen počiatočné investície by boli obrovské, ale aj udržiavanie tunelov, zariadení, vozidlového parku a početného personálu, čo by si vyžadovalo oveľa vyšší prísun neustáleho toku peňazí, ktorých je však nedostatok. Takže po určitom čase nedostatočného prísunu potrebného obnosu by mohlo dôjsť k situácii, že by sa situácia natoľko vyhrotila, že by došlo možno až k zastaveniu prevádzky, minimálne však k rapídnemu zhoršeniu. To je pri systéme rýchlodráhovej električky predsa len vo výraznejšej miere eliminované a menej pravdepodobné.
Treba sa jednoducho zmeriť s tým, že metro tu proste nebude a utešiť sa tým, že aj mnohé miliónové metropoly metro nemajú a niektoré ani električky...