To ako chceš povedať, že jednomotorová Š25Tr s pomocným dieselagregátom, ktorá má výkon elektromotora nejakých 280kW trvale a cez 500 kW hodinovo, by tam nevyliezla alebo čo?
Nie, nemyslím, že by stanovisko dráhového úradu bolo odporúčacím, zamietavým a iným, myslím si, že by tak či tak vôbec nebolo brané do úvahy. Viem totiž, ako prebieha zákonodarný proces na Slovensku v realite.
A ty vieš niečo o zákonodárnom procese? A čo takto pripomienkové konanie? Nemyslíš, že stanovisko dráhového úradu by bolo pri novele tohto zákona dosť silné na to, aby sa stalo odporúčacím a zamietavým. Teda ak by bolo také, aké som uviedol v príspevku #32039 . Avšak nemôžem vedieť aké by bolo stanovisko dráhového úradu.
Niekedy tento týždeň sa po 44 rokoch vrátila električka do ulíc Atén. Bol o tom príspevok na TA3 v športe. Hádam to bude aj v raňajších vysielacích blokoch, tak si kuknite.
galiyosha, andy: Tak už asi vieme čo bude jazdiť na DD.
Skôr by ma zaujímal jednak to rozdelenie kilometrov na jednotlivé trakcie (vozokm v električke je podstatne drahší ako v autobuse ale miestokm zase najlacnejší) a taktiež to, prečo neporovnávajú s nejakým iným mestom - napríklad Ostravou, Prešovom, Plzňou. Sú aj mestá, ktoré na km dostávajú podstatne menej ako Bratislava a napriek tomu kvalita dopravy je neporovnateľne vyššia.
Metro sa stavat sice zacalo, ale nikdy nedokoncilo. Namiesto metra bude (aspon dufam) v Bratislave rychlodrazna elektricka. Inac odporucam precitat si calnky venovane tejto problematike v sekcii "clanky".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Fajn, aj ja mam radsej auto ako verejnu dopravu. Musim vsak podotknut, ze tu Bratislavsku. ?