Reply on: Andy #31797:
Teda vo vnútornej časti obratiska(teda úplne vľavo v smere jazdy cez obratisko) sa nachádza stopa, tá prvá výhybka je myslím ešte pred obratiskom tesne za výstupišťom. Trolejbusy teda vychádzajú zo stojiska úplne vpravo v smere jazdy cez obratisko, teda tako ako predtým. Autobusy stoja teda v strede plochy obratiska medzi obchádzaciou stopu a stopou, ktorou sa vychádza zo stojiska trolejbusov. 
V.
Kedysi, pred 15 rokmi som v KE vstupil do spolku promovanych po ukonceni studia na TU KE. Namiesto toho, aby som ako kazdy poriadny student vymetal diskoteky a bary, mal som ako konicka elektricky. Postupne som sa dostal do stavu, ze som velmi doverne poznal vsetky trate, techniku, ...
Vcera som zazil sok. Tu, v Bratislave, mame oproti KE uplne idealne trate, co sa udrzby trati. V KE to vyzera, ze za tych 15 rokov sa nerobila ziadna udrzba kolaji. Vlnkovitost v kazdej zatacke, hrbole, kriva trat, maximalna rychlost tak 40 km/hod, pri vyssich by asi vozy vyleteli v kazdom obluku ... Takyto stav, ako napr. pri Sportovej hale (teraz sa to vola tusim Stara radnica), pri Krajskom sude, ... vlastne vsade. Myslik, ze kosicania mozu byt radi, ze im elektricky vobec premavaju. Moze mi niekto znaly terajsich pomerov v DPMK vysvetlit, ako bolo mozne dostat elektrickovu dopravu do takehoto stavu ?
Uff, sorry za dlhy prispevok, ale musel som si "vyliat srdce"
V.