Reply on: Max #31457:
"Pritom by stačila nejaká výnimka, aby na celej trase S7 platil cestovný lístok Viedenského DP už z Bratislavy Petržalky a potom by to už využívané bolo, a ako!" Ako to myslis? Tak, ze by sa zastavka S7 Bratislava-Petrzalka zaradila do piatej zony VOR? V tom by som problem nevidel. Cesta S7 z Bratislavy do Viedne by ta na jednorazove listky vysla puhych 7,5 euro. Jednym smerom. Dotovany spiatocny vlakovy listok Bratislava - Vieden v sucasnosti stoji 7,7 euro. Spiatocny. Este stale si myslis, ze by to bolo az take vyuzivane?Ci ako si to myslel s tou vynimkou? Ze by sa do Bratislavy dalo odviezt na jednozonovy cestovny listok za 1,5 euro, pripadne k ceste tam a spat pouzit 24-hodinovy listok pre Kernzone za 5 euro? Uz vidim s akym pochopenim by sa to stretlo u vsetkych pouzivatelov VOR, ktory pri ceste z Viedne domov musia poctivo cvakat za vsetky prejdene zony...
Re #31459 J: Pre kristove rany, nestras!
fobust
Sirka skrine na T6A5 je 2,5 metra. Ide skor o iny podovozk, v Bratislave je "uzky" metrovy, inde standardny na zeleznicny rozchod, preto moze posobit sirsie. KT8D5 ma sirku 2,5 metra, ale tu by som si nebol celkom isty, nakolko niektore materialy uvadzaju sirku 2480 mm, teda o 2 cm uzsiu.