Reply on: fobust #30928:
Však to je logické, aby toišlo z Viedne v nezávislej trakcii cez Marchegg, pre mňa za mňa aj s Herkulom v čele, v BAHL by sa to prepriahlo do elektriky a bolo by to. Ale tí debili modrogumní by určite boli schopní to prepriahať aj v DNV do laminátky, aby ušetrili 5,50 EUR. Že im niekde na zálohe či na posne celý deň vrčia mašiny, to ich neserie. Modrým gumám asi nikdy nedojde, že cestujúcich nezaujímajú ich obehy, vyrovnávky a podobné hovadiny, že cestujúci sa chcú VOZIŤ a sú ochotní (zatiaľ) za to PLATIŤ. To je ako keby som ja zákazníkovi odmietol predať receiver A a nútil mu receiver B, lebo ich mám práve na sklade viac...
ufo
O 1216 sa uz viedli rozsiahle debaty na rakuskych diskusnych forach, tam sa aj pisalo, na co si ju öbb objednali.
Nejde teraz ani tak o to, kolko bude mat systemov, ale rakusania ju chcu mat priposobenu hlavne na prevadzku na CD a ZSR.
Ale som zvedavy, co Cesi vymyslia na tej 380, ved elektrika bude taka ista ako Taurus (IGBT, Asynchron) . Vidim to tak ,ze rusit to bude tak isto ako Taurus, ale schvali sa to aj tak vsetko.Aj Taurus aj 380.