Reply on: n #30532:
A ti viac inteligentni by mali tych ostatnych tolerovat, nie?
Platnost tusim rok.
A ten priestor na tom sedadle na piesocniku si asi pleties s nejakym inym typom, lebo na T6 je prave tam najviac priestoru na nohy
(myslim 3. piesocnik, ten nad 2. podvozkom) Horsie je to napr. s tym, ze nasi si objednali tu velku skrinu pod stropom v kabine za chrbtom vodica, kvoli ktorej sa potom neda otvarat ten vyklopny vetrak na bocnom okne v kabine (na zadnych vozoch poslednych T6), preto maju predne vozy plne sklo, bez vetraku.
Ale Murphyho zakony pracuju na 100%, a vzdy ked pridem na Racko a chcem ist na Nivy, tak musim cakat prave tych 12 minut, lebo mi tesne pred nosom zdrhli obidve
Potom sa vzdy pesi prejdem ku Steinovi (do 3 minut som tam) a pockam na 78-cku, ktora aj tak zvycajne ide necelu minutu pred tymi dvomi
Riesenim by bolo urobit na 21-cke 12-minutovy sedlovy interval, tam by sa to aj uzivilo, len kde na to vziat vozokilometre... (basnicka otazka)
KVKV
Zdravim spriaznenú dušu.
Hlavne ma zaujíma história Bádenky, výstavby podzemných úsekov a ich prestavby na metro, stadtbahn a dráhy do Bratislavy jak z viedenskej strany tak "POHÉV".
Základné dáta sú mi známe, z literatúry jak našej tak rakúskej aj inej. I tej podrobnejšej.
Dodnes neviem, kde bola vozovňa POHEV v Bratislave, (v Kopčanoch?) a bola spoločná pre jednosmernú trakciu včetne vozov tramvajového typu aj lokomotív ,alebo boli oddelene. Tie dlhé štvorosé osobné vozy pre priame vlaky do Viedne vlastnil aj POHEV alebo len Viedenská strana? Kde boli vozovne tejto dráhy vo Viedni ?
Ponúkam tiež niečo z historie mhd v KE, včetne histórie nákladnej dopravy na mestských vlečkách.