Reply on: Beus #30528:
Mám taký pocit, že na pražských T6 je to prvé okno (u vodiča) šúpacie. Dnes sa na to pozriem, ak do večera nezabudnem ? .
A ten priestor na tom sedadle na piesocniku si asi pleties s nejakym inym typom, lebo na T6 je prave tam najviac priestoru na nohy
(myslim 3. piesocnik, ten nad 2. podvozkom) Horsie je to napr. s tym, ze nasi si objednali tu velku skrinu pod stropom v kabine za chrbtom vodica, kvoli ktorej sa potom neda otvarat ten vyklopny vetrak na bocnom okne v kabine (na zadnych vozoch poslednych T6), preto maju predne vozy plne sklo, bez vetraku.
Ale Murphyho zakony pracuju na 100%, a vzdy ked pridem na Racko a chcem ist na Nivy, tak musim cakat prave tych 12 minut, lebo mi tesne pred nosom zdrhli obidve
Potom sa vzdy pesi prejdem ku Steinovi (do 3 minut som tam) a pockam na 78-cku, ktora aj tak zvycajne ide necelu minutu pred tymi dvomi
Riesenim by bolo urobit na 21-cke 12-minutovy sedlovy interval, tam by sa to aj uzivilo, len kde na to vziat vozokilometre... (basnicka otazka)

(porovnavam vozidla v dobrom stave, napr. DP Ostrava)
Papyr
Re #30483 TeBeCe: A co je na tom cudneho? Pod nasim blokom nad obratiskom Sidlisko III stoji ta Felicia obden a chlapik tam dava priemyselnym cisticom a vysavacom trolejbusy do pucu... normalny, bezny pohlad. Za odmenu dostala firma celovozovu reklamu na jednej 15Tr.