S tym naterom to sedi - niektore TamBusy totizto k nam dosli potom, ako jazdili v Tepliciach - su tam tusimze este aj pozostatky evidencnych cisel, ale niesom si isty.
Dneska som videl novucicku Karosu B741 s bratislavskou SPZ, ale este bez evidencneho cisla.
Soferoval ju nejaky starky frajer v monterkach a ciernou siltovkou zo zaciatku storocia...
Myslim, ze isiel do vozovne v Petrzalke.
Juro> Nemas pravdu, ze tie skatule, alebo "televizory" na streche vyzaduju menej udrzby. Ak si si vsimol, tak tie platna s cislami liniek su uz dost opotrebovane, castokrat sa vselijak pokrutia a navyse su dost velke problemy s ich osvetlenim, lebo je dost poruchove (ani sa neda spocitat kolko som ja tych ziarivkovych menicov do toho opravoval :-))) )... A digitalne transparenty vyzaduju nanajvys vymenu ziarivky, ktora vydrzi podstatne dlhsie a na tych najnovsich typoch uz ziarivky niesu, takze su vlastne bezudrzbove...
Uz dlhsie tu prebieha diskusia ake su najlepsie digitalne transparenty na vozidlach MHD. Mna osobne po skusenostiach z ich prevadzky a udrzby v nasom DP, by skorej zaujimalo, preco sa na elinach T6A5 likviduju tie super krabicky s oznacenim linky. Myslim, ze to vyzaduje menej udrzby a uz z dialky vidim, co za elinu sa blizi. Nechcem tym zatracovat digitalne transparenty, len niekedy to je s nimi horsie ako pri klasickych tabuliach. Uplne super to je v Parizi, kde je bus oblozeny smerovymi plechovymi tabulami po celom obvode vozidla. U nas v Blave ked bezim na bus z opacnej strany vozidla, som rad ze ma nieco neprejde, ale nakoniec zistim ze bezim za niecim uplne inym ako som chcel.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Papyr