Reply on: QUAKEMAN #26986:
Zeby 1015mm? ?
To je nieco podobne v mensom vydani.
Ale myslimze to ratanie clovekov na tej akcii tiez malo diery a tych ludi tam bolo viac (aspon v prezenckach urcite, a kedze som bol vnutri medzi nimi, tak si myslim ze aj naozaj) 
ked mi tie nove elektronicke pohony odmietaju na 10-ty pokus na suprave zavret dvere, lebo citia prilisny protitlak, a pocas toho zatvaracieho ceremonialu vzdy este dakto dobehne a napcha sa tam a, cudujsasvete, ono sa to nakoniec este aj zavre...;)

Skoda ze ma (ak to dobre z toho nakresu lustim) len 17750 mm
Ale zaujimava koncepcia - strasne dlhy naves, a kedze aj tazky, tak s 2 napravami, zaujimalo by ma, ci sa natacala len jedna alebo obidve
Inac, s nasimi 39-nami a rekordom 361 ludi sa mozeme schovat - pre azbuky a rustiny neznalych uvadzam priblizny preklad (moja rustina tiez nie je to co byvala, takze sorry za nedokonalosti):
Ale zrejme sa im to nejak podarilo...:)
J
Inak pri oblúku pri Riviére vo štvrtok boli nejaký dvaja slušen oblečený páni, nijaký roboši, a dačo si tam ukazovali,...
Do Bratislavy sa budú kupovať nové eliny, keďže aj keby chceli nasadiť 3xT či 2xT či 2xK2S ? tak nemajú čo vypraviť. Čo som sa rozprával s Koladom, tak do Petržalky chcú kúpiť nové vozy a potom pri ďalších etapách prebudovávania tratí by chceli len nové vozy. Samozrejme všetko záleží od financií a to koľko ich bude ročne sa dozvieme už tento respektíve budúci mesiac.
galiyosha: No ja by som sa skôr obával Cityrunnera v neudržavaných 1435mm oblúkoch ako na 1000mm oblúkoch. Viď KE. Ale aj tu sa nájdu "vykúsané" oblúky. Na rovnej trati to máš jedno a podbíjačku máme. Tu len treba pokračovať v tom, čo sa minulý rok započalo a to podbíjanie Rače a KV. Potom otvoriť Dubravku, Ružinov a iné miesta. A podbíjať pravideľne.
Re #26954 si: Áno mestá s klasickým rozchodom si dajú vyrobiť tramway na 1435, potom si ju dajú iné mestá prerobiť na 1000 a BA sa zase priživý.