Reply on: galiyosha #26632:
Ale veď polyfunkčné objekty so železnicou sa dajú skombinovať. Príkladom je Nyugati pályaudvár v Budapešti, kde sa nachádza West End City Center.Pohľad z obchodného centra (jeho časť vidno vľavo dole), ponad koľaje dokonca môže viesť most
a dokonca aj trolejbusy môžu po ňom jazdiť 
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/hu/station/Budapest/Nyugati_aerial_view_1.jpg
viac tu:
http://mercurio.iet.unipi.it/pix/hu/station/Budapest/pix.html
Vsak tak ako to bol predtym...
J
Re #26593 Papry: Niekedy na konci ročníka, otázka bude z ľudského teľa. Plat bude tak akurát. Stačí ? ?
No mesto asi zabudlo na záklasnú matematiku, že 309.000 cestujúcich ročne je bez štátnych sviatkov a víkendov pri obsadení osobného auta jedným človekom, denne o potencionálnych tisíc áut menej. Možno by sme mali začať bombardovať magistrát, lampáreň na www.bratislava.sk ,... stažnosťami. Naposledy pri Kooperatíve to pomohlo.
Re #26603 Vladimír: O.K. možno to bola trochu iracionálna úvaha, ja mám proste rád rakúsky systém a poriadok a vlastne aj krajinu.
Re #26624 hlas: Tá anketa je pekná demagógia a vlastne aj ten článok. V ankete žiaden hlas za stanicu a také jednoznačné to určite nie je. Takisto nikto tam nehovorí, že budú aj parky, aj byty, aj kancle aj stanica v podzemí, aj prechody,...