Reply on: Papyr #26486:
Myslel som, ze jeden trolejbus si prave kvoli predvadzackam postavia. Tie 6-polove motory sa budu montovat aj do ostatnych asynchronnych trolejbusov?Re #26486 Papyr, Re #26487 Vladimír: Uznavam, ze moje zaveru su unahlene, subjektivne a mozno nespravne, ale jednoducho (pravdepodobne na zaklade subjektivnych dojmov z autobusovych verzii) mam pocit, ze Trollino by do bratislavskych podmienok bolo vhodnejsie, nez 24/25Tr. To, ze su to oboje absolutne nove produkty, mi je jasne -- mozno prave preto som dal takyto priechod subjektivnych nazorom, kedze objektivne skusenosti zatial takmer ziadne k dispozicii nie su...
Papyr
Okrem toho vraj slovensky drazny urad sa vyziva vo svojom uradovani, takze cakajte prietahy.
Ked uz sa bavime o vhodnosti alebo nevhodnosti jednotlivych typov vozidiel pre Bratislavu, uvedomte si jedno: Ani Trollino, ani 24/25 Tr este nemaju za sebou tolko rokov prevadzky, aby sa dalo povedat - toto je trolejbus, ktory vydrzi 20 rokov bez udrzby a toto je trolejbus, ktory sa do piatich rokov rozpadne. Su na to prilis mlade. Nieco z toho sa da odvodit z existujucich autobusovych verzii, ale nie vsetko. Preto by som nehanil 24/25 Tr ani neprechvaloval Solaris, ale pockal si na prax. Idealne by bolo objednat od kazdeho typu desat kusov a po roku-dvoch vyhodnotit, ktory typ bol na udrzbu nenarocnejsi a ten potom kupovat vo velkych seriach. Ale to je asi prilis logicke myslenie na bratislavske pomery, kde VSETCI, a to sa tyka aj dopravnych fandov, AUTOMATICKY POCITAJU s tym, ze udrzba bude stat za hovno este roky rokuce. Lenze bezudrzbove kastle typu 9Tr alebo I-280 sa uz nevyrabaju a uz nebudu. Holt sa bude musiet aj Bratislava prisposobit celemu vyspelemu svetu a zacat s poriadnou udrzbou. Cely vyspely svet sa totiz neznizi kvoli par debilom v DPB na ich uroven.
(Jedine, ze by sa ostrovskej Skode podarilo vyrabat este stare 14 a 15 Tr v nejakom dcerskom zavode niekde na vychod od Uzhorodu a Bratislava by ich kupovala