Mňa stále zaujíma ten objektívny dôvod (nie vždysatotakrobilo) prečo je nevyhnutné alebo žiaduce aby všetky autobusy z regiónu jazdili práve na Nivy.
Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
Väčšina samotnej Bratislavy funguje v pohode bez priameho spojenia na Nivy, prečo zrazu za hranicou mesta je takéto spojenie aboslútnou nevyhnutnosťou bez ktorej sa zrúti vesmír?
bobitwo
1/ autobusy nemajú zóny, vieš si kúpiť len 60 minútový lístok, platí len na autobusy, môžeš sa voziť 60 minút nimi. Stačí ti na to platobná karta
2/ pre vlaky, metro, DLR si to kupuješ na zóny, ktorými cestuješ
3/ ak si kupuješ 1 razové lístky z 1 karty, denný limit je 8 libier, potom to už nestrháva a cestuješ zadarmo do polnoci.
4/ ak máš predplatený lístok na metro/vlaky/DLR, tak to kupuješ na zóny (vieš si tam vyklikať, koľko dní potrebuješ a ktoré konkrétne zóny), tak ti platí pre metro/vlaky/DLR len v tých zónach, autobusy máš zadarmo