Reply on: Adam3 #253709:
V case, ked ja som bol dieta, stranka imhd.sk este nebola na svete a vacsina ludi este doma nemala pocitac ani internet alebo ak vobec, tak len velmi pomaly a brutalne drahy, takze si to mohli dovolit len skutocne bohati ludia. Ale ta mapa ma sprevadzala prakticky celou VS a dodnes sa vraciam k verzii z roku 2022, kedze na takych 75% sa na nu stale da spolahnut, len si treba spomenut hlavne na tie linky, ktore sa medzicasom zrusili, no a teraz od spustenia Petrzalskej elektricky je uz pase aj Petrzalka (busy).Mestske drahy ponukaju pekny pohlad aj na to, kde su ake navestidla a kedy doslo k poslednej obnove usekov. Za mna je to informaciami nabita mapa, aj ked priznavam, ze nie prave pre bezneho cestujuceho, ktoremu to moze byt jedno.
Neskor vysli aj trolejbusove verzie z inych miest, no kosicka elektrickova verzia nikdy. A este by som velmi rad videl takto spracovane Brno a Prahu. Existuje sice toto:
Ike
Ale mne požiadavka na mapu celej siete v mierke pripomína požiadavku zachovať telefónne búdky alebo analógové vysielanie. Aj tie mali v čase rušenia svojích užívateľov.
Dnes v dobe smartfónov, úplne iného dopytu po informáciach a hlavne skutočnosti ako sa vie gen Z orientovať na tlačenej mape, mi pripadá tlačená statická mapa, ktorá aj tak nenaplní požiadavku väčšiny cestujúcich ako enormný luxus. Veď si otvorte openstreetmapy a dajte si do výrezu BSK. Úplne nič nehovoriaca a nečitateľná spleť čiar, pričom 98% plochy mapy sú nevyužité prázdne plochy. Niekto bude cez grafickú mierku merať vzdialenosti? Online to ešte zmysel má. Dá sa zoomovať a vyberať vrstvy. Ale v teréne?
Plus si predstavte ako by tam DPB zobrazil nejaké POI. Viete koľko by si účtoval za názvové tantiémy?