Reply on: Ike #25314:
Ja som to len myslel tak, aby mestské organizácie neplatili dane zo zisku a aby sa peniaze preliali do stratového DPB. Veď v novembri také OLO musí vedieť predbežný zisk. Podľa toho by sa upravila cena za prenájom názvov zastávok na ďaľší rok s platbou vopred. OLO by tak nezaplatilo daň zo zisku a mesto by nepriamo dalo DPB peniaze.Ja viem nie je to košér, ale nie je to ani protizákonné.
Respektíve keby vznikla jedna akciovka s názvom technické služby alebo tak nejak, ktorá by sa starala aj o odpad aj o MHD. Vtedy by to prelievanie peňazí bolo úplne v poriadku.
Trolejbusy a elektricky som neznasal, ale ked som sa prestahoval k trolejbusom, tak som si ich oblubil ovela viac ako vsetky autobusy predtym dokopy.
Navrhujem zacat zbierku na CVR Futurama...
J
350.004: ďakujem za názor. Nesúhlasím s tebou, ale každý má právo na ten svoj názor, že áno. Avšak patrilo by sa aspoň vystupovať pod svojím nickom keď už chceš na niekoho nadávať, respektíve keď reaguješ na spoludiskutúcich.
Len doplním, že môj otec mal tetu vo Viedni a mama uja v Londýne a tak boli ľudmi takpovediac stráženými. To už nehovorím o iných ľuďoch z mojej rodiny, ktorí ochutnali slobodu ešte keď netušili, že to raz bude problém a to počas vojny. Napríklad môj otec na vojne mal v knižke napísané niečo ako nespoľahlivý a tak nemohol byť na stráži aby neušiel.
Ono je zásadný rozdiel či prevádzkuješ 20 vozov s pohonom na zemný plyn alebo 300 vozov. Lebo čím viac plynu denne odobereš tým nižšiu cenu za m3 zaplatíš. Na Slovensku tento rok cena plynu pre veľkoodberateľov klesla o 2%. Avšak cena nafty stúpla.