Reply on: pista #25188:
A kde by akoze malo byt dalsie priecestie? Vsak cez zeleznicu sa da prejst slavnym 120° priecestim, potom tym podjazdom pri Martinskom cintorine, a potom okolo strednostarej ikey... Naco chcu stavat prejazd pri konecnej elektriciek, ked to tam nie je obyvane? Teda aspon som si medzi Hypernovou a Letiskom nic nevsimol...
A ospravedlnujem sa za 3 prispevky namiesto jedneho...
J
m@rtin, Vladimír: A ako skontroluješ toho vodiča. Povie ti nevšimol som si stáli tam ľudia, počas mojej jazdy ešte strhnutý nebol,...
Čím viac ľudí robí jednu vec, tým je to komplikovanejšie a ťahšie kontrolovateľné. Kým nebudú mať vodiči vzťah robiť túto prácu lepšie toto nie je realizovateľné.
Na skúter sa dá tiež pripevniť dozadu tlačiarnička do nejakého kontajneru. Takisto čistiace potreby si má kam odložiť.
Väčšie závady (rozbité sklo, samolepky,...) by si iba poznamenal a na druhý deň by to vybavil.
Avšak problém pri skútri je zo zimným obdobím, takže nie, aj keď 3/4 roka sa dá na skútri jazdiť.
Ale aj tak je lepšie jeden človek ako milión. Dispečer, vodič,... sa nemá takýmito vecami zaoberať, lebo dotyčný by sa mohol vyhovárať: "Ale veď mi majú hovoriť kde čo chýba a nikto mi nič nehlásil." ak je za to zodpovedný jeden človek, či dvaja pri rozdelení rajónov, okamžite vieš kto si prácu nesplnil. Poslednou vecou je, že takúto prácu zvládne človek s neukončenou ZŠ, dáš mu 10.000 a bude ešte rád.