Skoda tych 2 nesystemovych "ICciek". Ten posledny Tatran ako zvladne dat TT - BA Vinohrady za 20 minut ked vsetky ostatne to idu 24? A nasledne 2 minuty stoji na Vinohradoch, pricom ostatne maju poznamku, ze mozu hned odist. A prestoj 1 minutu pre tie nove ICcka v Ziline je tiez luxusne zrychlenie tak maximalne do excelu...
Ike
Ale jeden zo základných princípov verejnej dopravy hovorí že vždy je lepšie a flexibilnejšie mať spoje častejšie aj pri menšej kapacite.
Naráža sa tu len na tie najväčšie nakladové položky. Dve sólo vozidlá sú drahšie ako jeden kĺb (aj na odpisy aj na údržbu a poplatky) a potrebuješ dvoch vodičov namiesto jedného.
Ale ak dopravca má aj vodičov aj vozidla, je práveže lepšie to využiť, znizuješ tým jednotkové náklady a zvyšuješ atraktivitu.