profi vlcak sa radsej vrati par zastavok po trase nazad aby sa zmestil a nebude riskovat ze sice sa dovezie ako clovek na zst vinohrady ale potom sa zas nezmesti tam.....
david11 - Súhlasím, preto tvrdím, že prioritne by trebalo posilniť kapacitu pomocnej linky 7 v popoludňajšej špičke. Celkovo v električkovej doprave už s výnimkou 7/1-7/5 a počas prázdnin linky 3 nemáme výjazdové poobedné špičky, takže preto by trebalo pridať na linku 7 poobede aj ďalšie poradia a potiahnuť do Rače. Aktuálnych 5 poradí je nedostatočných.
Rozumiem, môže sa občas stať, že sa na chvíľu treba potlačiť, nevadí, veď som vo verejnej doprave, ale v poslednej dobe sa to stáva už takmer pravidelne...
90% cestujúcich privíta sa netlačiť a nerieši dva schody pri nástupe. Ako argument beriem v lete jedine klímu no toto leto už ani škodovky nechladili ako v začiatkoch ich prevádzky.
Riešenie problému linky číslo 3 by mohlo spočívať v predĺžení linky číslo 7 až do Rače podobne, ako je to počas rannej špičky. Vzhľadom na to, že sa na linku 7 vypravujú vysokopodlažné vozidlá, veľa potenciálnych cestujúcich v úseku Blumentál - Stn. Vinohrady aj tak využíva prednostne linku 3 pre vyššie pohodlie. Pokiaľ by sme sa ale bavili skutočne o prepravnej kapacite, je na mieste otvoriť teóriu, či by nepomohlo pridanie poobedných delených služieb D7/1-D7/10, z čoho by polovica vozidiel končila v Rači podobne, ako je tomu aj teraz. Obávam sa, že odpoveď na naše otázky prinesie až otvorenie novej trate v Petržalke.
Profi vlčáci si počkajú na L7 ak v tom čase ide a po Vinohrady cestujú ako ľudia. Prípadne majú štastie na päť dojazdov L7 do Rače po 17h.. No po 18h sa už proste tlačiť musia..
Ozaj by mohol niekto zvážiť posilnenie rannej špičky na L50 a poobednej na L3. Čoraz častejšie sa mi stáva, že sa do električky/autobusu ani nedostanem, respektíve nedostanú všetci.
Sutaze su na to, aby ak sa nahodou otvoria nove OP z EU na nakup CNG busov prip diesel hybridov,tak sa rovno urobi objednavka a usetri sa cas kym by vyhodnotili sutaze. Osobne si ale myslim, ze diesel busy (hoc aj za vlastne) sa budu kupovat tak ci tak, lebo tie uz treba.
Posledne sutaze mu nevysli nikde v SK-CZ. Aspon co sa tyka klbakov. Nitra a Trencin boli priame odbjednavky a tych par ks v ČR pravdepodobne tiez. Aspon NS12 mu ako tak šli, aj u nas aj v ČR. Zial uz to cenou nedavaju, lebo prisiel Streetway a Kent cim prisli o najvacsie mesta Prahu a BA kde mali "dlho monopol". Medzimestske ICN blbosti tiez moc nepribudaju. Mali skusit nemecky trh viac ale asi sa boja pokut ak sa im budu kazit vozidla v zaruke.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
csepka_3